UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.153' ) WHERE id_article = 3723 La Generalitat també es presentarà com a acusació en la causa de la noia equatoriana agredida en els Ferrocarrils ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 21:46 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

La Generalitat també es presentarà com a acusació en la causa de la noia equatoriana agredida en els Ferrocarrils

Per la consellera d'Acció social, és un cas de violència masclista i xenòfoba

Comentaris 3  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

El Departament d'Acció Social i Ciutadania es presentarà en la causa judicial del cas de la noia equatoriana agredida el passat dia 7 d'octubre en un vagó dels Ferrocarrils de la Generalitat. La consellera d'aquest departament, Carme Capdevila, considera que es tracta d'un cas no només de violència xenòfoba sinó també de violència masclista. Capdevila considera que els fets evidencien una doble violència, masclista i xenòfoba. També ha avançat que l'Institut Català de les Dones oferirà suport psicològic i assessorament jurídic a la jove equatoriana com a víctima de la violència masclista.
agressio agressor fgc ferrocarrils generalitat catalunya racisme violencia
Comparteix
   

Després d'inaugurar el Congrés Internacional sobre l'Acollida de les Persones Nouvingudes, la consellera ha anunciat que la Generalitat es presentarà en la causa en exercici de l'acció popular, tal com preveu l'article 101 i següents de la llei d'Enjudiciament Criminal. D'altra banda, el secretari d'Immigració, Oriol Amorós, es reunirà al llarg del dia d'avui amb el cònsol d'Equador, Freddy Arellano, i amb la família de la víctima.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#3
Anna fletxa La Roca
29 d'octubre de 2007, 23.33 h

Quina vergonya i impotència, a mi m´ha passat algo semblant avui però no m´han agredit físicament però si verbalment pel fet d´avançar a un cotxe.
Per desgràcia ser DONA és un condicionant perquè aquests energúmens no tenen collons de ficar-se amb un home, es veu que el gènere femení imposa menys respecte per alguns menyspreables que descarreguen les seves frustracions amb els altres.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
25 d'octubre de 2007, 14.46 h

El tiu aquest és un xarnego. Els de TV3 el van entrevistar i el tiu parlant el català, més que un acte raciste és una baralla entre immigrants.

Les coses s'haurien de dir pel seu nom, no culpabilitzar els catalans quan aquest tiu ja es veu que no ho és.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
oriol fletxa tarragona
24 d'octubre de 2007, 22.32 h

em sap greu el que li ha passat a la xica aquesta, però penso que en fem un gra massa.
xq no es mullen tant pel cas isanta ?

QUINA MERDA!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.