
Demà a les 10.00 compareixença informativa del #PresidentMas per explicar la proposta #9N2014
Aquest migdia ja s'ha celebrat una reunió en aquest recinte, Govern i líders proconsulta reprenen aquesta tarda la cimera al Palau de Pedralbes
Barcelona (ACN).- Membres del Govern i representants dels partits favorables al 9-N han arribat al Palau de Pedralbes a partir de les 18.30h per reprendre la cimera que han començat aquest migdia. La vicepresidenta de l'executiu català, Joana Ortega, ha arribat en cotxe oficial, de la mateixa manera que els representants d'ICV-EUiA Joan Herrera i Joan Mena i el secretari general de CiU, Ramon Espadaler.
Comparteix
TweetEtiquetes
En canvi, els membres de la CUP David Fernández i Isabel Vallet han accedit al palau reial caminant. "Ni un pas enrere", s'ha limitat a dir Fernández, l'únic representant que ha fet declaracions. És la tercera cimera que se celebra en els darrers dies, l'última es va celebrar dijous passat al Palau Robert.
Notícies relacionades
- És l’hora de l’ANC... 10.10.2014.
- La CUP demana a ERC que entri a Govern per assegurar el 9-N 07.10.2014.
- La data de “defunció de la consulta" d’Homs tensa la unitat 06.10.2014.
- La consulta del 9-N aguanta 03.10.2014.