directe ! a La República. N. 4126. Divendres, 18 de juny de 2021 02:13 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Marhuenda enxampat mentint en el cas dels 33 jutges proconsulta

El director de La Razón va afirmar que en la notícia sobre els jutges s'havia limitat a transcriure el contingut d’un document policial, però un cop conegut l’informe queda clar que Marhuenda va mentir

Comentaris 16  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 22 vots )
carregant Carregant

El portaveu dels jutges que van signar el document en favor del dret a decidir, Xavier González de Rivera, ha explicat a l'ACN que l'informe de la policia estatal no inclou totes les dades publicades pel diari La Razón el passat 3 de març. El director d'aquest diari, Francisco Marhuenda, va afirmar, després de la querella interposada pels 33 magistrats, que la notícia s'havia limitat a transcriure el contingut d'aquest document. "Però tenien dades que no apareixen a l'informe", ha revelat González de Rivera, "això vol dir que tenien altres fonts". El president de Drets, Sergi Blázquez, ha assegurat que per iniciar una investigació cal que existeixen uns indicis de delicte que no es donen en el cas dels 33 magistrats.

Comparteix
   


Etiquetes
La Razón va publicar el passat 3 de març una notícia sobre els 33 jutges catalans que van signar un manifest en favor del dret a decidir. La informació contenia dades, com ara la fotografia del seu DNI, que per als magistrats constituïen un delicte de revelació de secrets i una possible vulneració de drets fonamentals com el d'imatge o intimitat.

El director d'aquest diari va assegurar que la notícia s'havia elaborat a partir d'un informe redactat pels serveis d'informació de la policia estatal.Una asseveració que aquest dilluns ha qüestionat Xavier González de Rivera, escollit portaveu dels jutges, perquè la notícia "donava dades" que no apareixen a l'informe, al qual han tingut accés com a part implicada en el procés judicial obert a Madrid -actualment arxivat però pendent de ser reobert després d'un recurs- per esclarir els fets. "La Razón va tenir accés a més fonts que les de la policia estatal", l'ha desmentit. 
 
Una investigació policial

González de Rivera creu, després de llegir l'informe, que aquest no permet concloure que els jutges hagin estat objecte "d'un seguiment físic". "Han seguit el nostre rastre a la xarxa". És a dir, la policia va cercar per Internet qui eren els 33 jutges. Això "és menys greu" que si el seguiment ha estat "físic", ha remarcat. En qualsevol cas, "ens preocupa que pel fet d'haver signat un manifest a favor del dret a decidir hàgim estat objecte d'una investigació per part de la policia".

La policia es va moure per altres motivacions que no la comissió d’un delicte

Des de Drets, una associació creada "per defensar jurídicament la dignitat dels catalans" i personada com a acusació popular en aquesta causa, el seu president Sergi Blázquez ha subratllat que per iniciar una investigació contra una persona cal que existeixin indicis que aquesta ha comès un delicte. Una condició indispensable que no es dóna en aquest cas, ha evidenciat. Per això considera denunciable que la policia els investigués moguda per altres motivacions.



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#16
20 de novembre de 2014, 12.32 h

#11 Qui es a que at subnormal?


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
CASPAnya , el país de la ridiculesa fletxa huah huAH HUAH HUUAAAH HHUUUAAAHH ! ! ! ! !
18 de novembre de 2014, 21.57 h





#11 Però . . . què cony fanfarroneges, tu, ANACLETITA -FLATULENCIA ARAGONESES??

UN dubte? només un dubte??

Una pobre desgraciada semianalfabeta que no sap qui és el seu pare, que l'hauria de descobrir entre els 500 clients de la seva mare . . . i només tens UN dubte ????

Apa, apa, va, ja sabem que ets una pobre fanfarroneta caspanyolista, però no et passis, nena.




Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
WQERWR fletxa FGADFGA
18 de novembre de 2014, 17.11 h

el seu president Sergi Blázquez ha subratllat que per iniciar una investigació contra una persona cal que existeixin indicis que aquesta ha comès un delicte. -----------------------------> Ja sé que no vé al tema però James Bone tenia licencia per a matar.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13

Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
18 de novembre de 2014, 12.47 h

#3 No estoy de acuerdo,...la sociedad catalana tenía el derecho de opinar el 9-N,... Los sectores catalanistas que están por el derecho a liberarse del yugo español fueron mayoritariamente a votar, pero eso no es todo.

Los sectores que se definen como españoles también tenían la oportunidad de expresar su opinión, y sin embargo, declinaron ese derecho siguiendo las directrices adoctrinantes del pp, ciudadanos,upyd, psoe, etc. Eso no es culpa de los que están por la Independencia. Si ta... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
LAPAO (para abreviar) VIVA MARIANO RAJOY, PRESIDENTE DE TODOS LOS CATALANES AL SERLO DE TODOS LOS ESPAÑOLES. fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en todos los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes;si, los nazionalistas tambien)
18 de novembre de 2014, 12.47 h

ESTA MAÑANA LA LEVANTARME ME HA VENIDO UNA DUDA:

¿SOMOS YA INDEPENDIENTES LOS CATALANES?
¿TRAS EL BUTIFARRENDUM, ATAMOS YA LOS PERROS CON LONGANIZAS?
¿ALGO HA CAMBIADO?
¿ EL ANSIA PERENTORIA DE VOTAR DE MASS SE HA DILUIDO TRAS EL 9-N Y NO QUIERE CONVOCAR ELECCCIONES PARA NO PERDER SU SILLON?

!CUANTA FRUSTRACION ENTRE LOS NAZIS: LOS HAN TENIDO UN AÑO ENGAÑADOS CON EL BUTIFARRENDUM Y VUELVEN A ESTAR EN LA CASILLA DE SALIDA!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 26
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
18 de novembre de 2014, 11.44 h

Comunicado de la Resistencia :

El día 9 de Noviembre de 2014, día sin duda alguna histórico, hemos asistido al desarrollo de la Consulta Catalana para decidir sobre el futuro político de Catalunya y sus ciudadanos.
Esta ejemplar jornada democrática y de expresión de la voluntad popular ha podido realizarse a pesar de todas las incertidumbres que se cernían sobre ella por las continuas amenazas lanzadas tanto desde las instancias gubernamentales españolas, como desde los medios de radio... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Nou video de "LOS GARCÍA" fletxa Beneficis de la independència
18 de novembre de 2014, 11.00 h

https://www.youtube.com/watch?v=GA5tyz7Z4kg


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
18 de novembre de 2014, 09.40 h

El Marhuenda menteix casi sempre ! ¿que es pot esperar de un diari de "LA DRETA DIVINE" i que el manté em una cadira cómoda económicament.
Ara, aixó sí, presumeix de catalá cada vegada que pot i a mí quan o sento em fa vergonya.


Valora aquest comentari:   votar positiu 19   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
SO4H2 fletxa Espanya? Un chamizo miserable con ínfulas de imperio, que por mucho que hable, nadie se toma en serio.
18 de novembre de 2014, 08.20 h

Marhuenda

empieza

a entender

que tu cabeza

es como una tienda

de máquinas de coser

que hacen ruido

sin sentido,

Marhuenda

no hay quien comprenda

como puede ser

que no se encienda

tu cabeza.

Chaval, calma

reza por tu alma

a ver :

reza, reza

y deja de jo. . .