Aquesta frase es d´un llibertador independentista equatoriá: ELOY ALFARO.
Va ser ell qui va dir:
LA HORA MÁS OSCURA ES LA PRÓXIMA A LA AURORA.
Endavant Catalans!!!
SEGUR QUE TOMBA!!!
A Espanya no saben que vol dir Filosofia. A on son els seus pensadors?
M'agrada la dita, ministre, però per mi té un significat molt actual i ben diferent.
Senyo, en aquets moments tan durs per tot-hom, a aquet ministre es posa filosofic ! DONS MIRA QUE ESTÁ BE LA JUSTICIA !.
Cal tornar El Andalús als paisos àrabs. Va ser d'ells durant 800 anys. No ês just?
Ells van deixar faquest estil propi de Madrit, decgovernar, de tolerar. Són els mateixos però amb un nom fictici: Espanya, quelcom que mai ha existit.
No entenc gens aquests espanyols, estan ben grillats... :-( ... o no hi guipen o ho veuen tot ben be a l'inrevés: mira que veure una nit tant i tant fosca en el que, malgrat algun que altre inofensiu nuvolet de cotó que decora un cel d'una blavor profunda és, en realitat un magnífic dia, obert i clar i amb un sol lluent que esdevé més i més espatarrant a cada minut que passa...!!! //*// ... No surto pas de la meva perplexitat. És clar, que també és contradictori dir-se Catalá, que no... Llegir més
La nit, ple d'estelades, ilumina el futur de CAT en on promet un alba daurada.
https://twitter.com/LizGalleseM/status/544172356303069184
bye bye españistán
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
Joan Lladonet Tant se val PP-PSOE com PSOE-PP |