El nou espot del Carnet Jove, protagonitzat pels que l’utilitzen
Carnet Jove Catalunya estrena la seva nova campanya pel 2015 mostrant als propis titulars del carnet, l’anomenada #GeneracióCJ
Enguany l’Agència Catalana de la Joventut ha volgut donar a conèixer tot el que envolta aquest carnet amb un espot protagonitzat per usuaris reals. El vídeo ha comptat amb la participació d’uns 40 joves seleccionats d’entre els més de 1.360 que van oferir-s’hi. S’emetrà en diversos mitjans durant els mesos de gener i febrer per publicitar, no només els ja coneguts descomptes i avantatges, sinó també altres aspectes com les beques, les activitats solidàries i altres activitats menys conegudes obertes a la comunitat de la #GeneracióCJ
Més que descomptes pels jovesEl més conegut del Carnet Jove són sens dubte els nombrosos descomptes i avantatges que ofereix Carnet Jove. No obstant això, l’Agència Catalana de la Joventut a través de la comunitat de titulars d’aquest carnet desenvolupa també iniciatives orientades a fomentar valors com la solidaritat, afavorir la participació o obrir les portes cap al món professional fomentant la creativitat dels mateixos titulars. Mitjançant el programa Connecta’t, per exemple, els titulars tenen l’oportunitat d’adherir-se a les Beques Connecta’t participant en àmbits com el del còmic, el disseny, la ràdio, l’enginyeria, etc. A més a més, Carnet Jove de Catalunya també ofereix als seus titulars l’oportunitat de formar part del Jurat del Festival de Cinema Fantàstic de Catalunya, visitar al FC Barcelona, participar en iniciatives solidàries o convertir-se en protagonistes de la seva pròxima campanya.
Els protagonistes reals
A mitjans d’octubre, l’Agència Catalana de la Joventut juntament amb una agència de publicitat va obrir el càsting perquè els titulars de Carnet Jove d’entre 14 i 29 anys es convertissin en protagonistes de campanya publicitària pel 2015. La convocatòria va aplegar més de 1.360 joves voluntaris. Finalment van ser 40 els joves que van viure l’experiència de rodar l’anunci de campanya que s’emetrà amb l’obertura del nou any.
Claudia Lodo Lacruz, va ser una de les participants seleccionada pel rodatge que va tenir lloc entre Barcelona i Palafrugell. La jove valorava positivament la seva experiència com d’altres dels seus companys: “Va ser la meva primera experiència davant de càmeres, mai havia fet cap anunci ni cap cosa similar. Participar en aquest anunci va ser inoblidable en tots els sentits, tant com per poder veure com realment es roda un anunci i conèixer a companys increïbles... com banyar-me a la platja un dia a les 7 del matí en el mes de novembre! Sort del gran equip que hi havia que ens van fer passar aquell fred més suportable!. Realment va valer la pena presentar-me al càsting, és una experiència única que recomanaria a tothom i que personalment repetiria.”
No és la primera vegada que l’Agència Catalana de la Joventut porta a terme aquest tipus d’iniciativa, ja en el 2011 i el 2012 l’Agència va comptar amb la participació de joves usuaris de les iniciatives del Carnet Jove per protagonitzar altres campanyes, com ara la de la Festa dels 25 anys del Carnet Jove.