UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.70' ) WHERE id_article = 399 El Prat estrenarà dos nous vols intercontinentals d'aquí a deu dies ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 14:40 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Economia doble fletxa

El Prat estrenarà dos nous vols intercontinentals d'aquí a deu dies

El 5 de maig s'inicien els vols a Montreal, i el juny hi haurà vol directe a Toronto

Comentaris 1  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

La setmana vinent s'inicien dues noves rutes intercontinentals a l'aeroport del Prat, amb vols al Canadà -Montreal i Toronto- a càrrec de la companyia Air Transat. Fa pocs dies les companyies que ofereixen vols internacionals des del Prat van anunciar una ampliació de serveis que suposa un augment de 6.000 seients i 600 tones de càrrega al mes.
aeroport el prat interior
Comparteix
   


Etiquetes
El Comitè de Desenvolupament de Rutes Aèries (CDRA) ha presentat aquest dijous els nous vols transoceànics que l'aeroport de Barcelona tindrà a partir del 5 de maig, a Montreal, i a partir del juny, a Toronto, totes dues destinacions al Canadà.

Segons el secretari per la Mobilitat i president del CDRA, Manel Nadal, els vols intercontinentals a Barcelona no s'aconseguiran via decrets, sinó amb el treball diari de donar a conèixer la instal·lació a les aerolínies de tot el món, tal com s'ha fet amb Air Transat, la companyia canadenca que operarà les noves línies.
Air Transat començarà amb dos vols setmanals a cada destinació, i té previst, de moment, mantenir la ruta fins al maig.

Precisament fa uns dies, la resta de companyies que ofereixen vols internacionals des del Prat -Delta Air Lines, Aerolíneas Argentinas, Singapore Airlines i Emirates Sky Cargo van anunciar una ampliació de serveis, que augmenta en conjunt 6.000 seients i 600 tones de càrrega mensuals.

El 2006 van passar pel Prat 170.000 passatgers en vols intercontinentals.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#1
Pakistan Cargo Dubai fletxa http://www.wfmcargo.com
25 de març de 2020, 12.21 h

Wadi Al-Falah Marine Cargo Packers and Movers are exceedingly had practical experience in giving you the best packers and movers crosswise over Dubai, Sharjah, Al ain, Abu Dhabi, Ajman at sensible rates. you ensure that your products are to …


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.