directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 26 de juliol de 2021 23:08 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Catalunya Acció respon a les amenaces de la Moncloa per la xiulada

L'entitat felicita les aficions del FC Barcelona i l’Athlètic de Bilbao per la seva actitud patriòtica i cívica

Comentaris 34  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 16 vots )
carregant Carregant

En un nou comunicat, una de les entitats sotasignants del “Manifest a favor de la xiulada a l’himne espanyol i Felipe de Borbón, felicita les aficions basques i catalana per la xiulada a la final de Copa de futbol, i ha respost a les amenaces que s'ha proferit des del govern espanyol amb fermesa.

Les entitats que havien cridat a xiular es defensen davant les amenaces espanyoles
Les entitats que havien cridat a xiular es defensen davant les amenaces espanyoles
© ACN

Comparteix
   


Etiquetes

El comunicat de Catalunya Acció fa així:

La conseqüència més significativa que es desprèn dels esdeveniments d’aquest passat dissabte en el decurs de la final de copa és que l’independentisme va triomfar davant les amenaces de l’estat espanyol. Va ser una victòria aclaparadora i absoluta que ha tingut un gran ressò internacional a l’hora de visualitzar el conflicte nacional entre Espanya i Catalunya. Com també ha estat la constatació que la imatge de la monarquia borbònica a Catalunya continua per terra, malgrat l’operació de maquillatge que va ser l’abdicació de Juan Carlos I. Ara, el govern del PP, que encara no s’ha dignat a condemnar el franquisme. i enfurismat pels esdeveniments, vol sancionar, perseguir o querellar-se contra tots aquells que duien un artefacte tan perillós per a la seguretat pública com és un xiulet. Han entrat de ple en el camp de la cosa tan espanyola com és l’esperpento.
 
Des d’Espanya ens diuen que el seu honor patri va ser trepitjat pel tracte que li van dispensar catalans i bascos a la Marcha Real i al monarca Felipe de Borbón. Amb tot, aquest sentiment mai podrà comparar-se a la humiliació que patim els catalans quan veiem que es practica una política d’intent de genocidi lingüístic contra el nostre idioma en qualsevol dels seus territoris naturals o quan hem de suportar que es compari per part del ministre d’educació espanyol la defensa de la nostra cultura a práctiques totalitàries. Sense oblidar que portem dècades patint l’escarni de ser víctimes de les pràctiques dels fills polítics d’aquells que ens van afusellar un president. Nosaltres ni oblidem ni perdonem.
 
Si creuen que amb aquestes maniobres aturaran la voluntat d’independència dels catalans, s’equivoquen. Si pensen que amb polítiques pròpies d’un estat totalitari (com quan la dictadura de Primo de Rivera va clausurar el camp de Les Corts l’any 1925 pels mateixos fets dels quals ara ens acusen) ens espantaran, tornen a equivocar-se. Els independentistes sabem que la batalla serà dura i que haurem d’encarar-nos amb coses molt pitjors que aquestes. L’ideal i la dignitat de Catalunya, per molt que els vulguin esclafar, sempre rebroten amb més força que mai. Dissabte al Camp Nou ho vam tornar a demostrar.
 
Finalment, agraïm especialment als patriotes bascos del grup parlamentari EH-Bildu al parlament de Gasteiz el seu suport cap a totes les entitats signants del Manifest amenaçades de ser sancionades pel govern espanyol. Ho han fet a través d’una proposició no de llei per la via d’urgència.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#34
5 de juny de 2015, 13.32 h



COMUNICADO
--------------------


Tras las elecciones municipales y autonómicas llevadas a cabo recientemente, se han abierto unas expectativas inusitadas hasta la fecha ante la espectacular irrupción en el mapa político de fuerzas casi desconocidas hasta hace poco más de un año, Podemos ( con diversas marcas ) y Ciudadanos, que han tomado auge ofreciendo medidas mágicas que solucionen la acuciante necesidad de amplias capas de la sociedad, sometidas
sin reparos a la maquinaria explota... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#33
BEJ0TA fletxa bcn
5 de juny de 2015, 12.51 h

Barcelona

Cruyff: «A los que pitan el himno les falta un tornillo»

Para el holandés la pitada de la final de la Copa del Rey fue «una desgracia absoluta y una falta de respeto»

N.B. VEURE LA CARA DE XICOT DEL XIULET:UN SONAT.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#32
5 de juny de 2015, 09.42 h

#14

¿Per que no demanes a la teva estimada CASPAÑA, que torni els diners que jo sí que dic que ens ROBA, i es podràn pagar les farmaciasi altres pagaments dels que som deficitaris, per la gracia del reino de Caspaña, UNA GRANDE Y LIBRE, para ellos.

QUINA DESGRACIA DE PAÍS, ¿No et fot vergonya?


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa ningú no podrà parar la independència d'un poble que està fart de xuleries pedants, de franquisme caspós, d'incompetència generalitzada i de CORRUPCIÓ, que són les MARQUES DISTINTIVES de l'estat espanyol.
5 de juny de 2015, 00.03 h



Veient com perden el temps aquests pobres indigents mentals espanyoleristes, s'entén perfectament que el seu país sigui de lo més ENDARRERIT d'Europa.



En comptes de dedicar-se coses CONSTRUCTIVES, aquests pobres desgraciats es dediquen a perdre el temps creient que molesten els altres, sense pensar que ens distreuen i ens donen motiu per esbravar-nos sobre ells sense remordiments de consciència, alhora que ens esperonen a perdre de vista una tal gentussa.



Pobrets, TOTS ELS TRETS... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa ningú no podrà parar la independència d'un poble que està fart de xuleries pedants, de franquisme caspós, d'incompetència generalitzada i de CORRUPCIÓ, que són les MARQUES DISTINTIVES de l'estat espanyol.
4 de juny de 2015, 23.32 h




Aquests pancastellanistes inconscientment o conscientment FRANQUISTES, sempre han estat uns patosos, mai no han sabut com havien d'actuar per aconseguir allò que es proposaven.


Aquest grupet de morts de gana mentals que venen a exhibir la seva ignorància i la seva mala fe en aquestes pàgines, no són prou intel.ligents ni tan sols per entendre que estan afavorint l'independentisme.


Però això no és res: encara fa més gràcia pensar que,PER MOLT QUE ELS ADVERTEIXIS, ELLS SÓN INCA... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 19   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa ningú no podrà parar la independència d'un poble que està fart de xuleries pedants, de franquisme caspós, d'incompetència generalitzada i de CORRUPCIÓ, que són les MARQUES DISTINTIVES de l'estat espanyol.
4 de juny de 2015, 22.32 h







Huah huah huah . . . com brama la canalla pancastellanista. La pobra Micaela Romualda, absolutament histèrica, es passa el dia escrivint les seves "genialitats", el POBRE bejota amb les seves SUBNORMALITATS, i el Cagarroneses amb la seva avorridaa mediocritat . . . tots plegats no tenen altre efecte que fer-nos riure i fer-nos entendre la nostra IMMENSA SUPERIORITAT sobre aquesta gentussa menyspreable.



Pobrets espanyolerus (i olé!) que quan més lladruquegen i més gemeguen, més... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa ningú no podrà parar la independència d'un poble que està fart de xuleries pedants, de franquisme caspós, d'incompetència generalitzada i de CORRUPCIÓ, que són les MARQUES DISTINTIVES de l'estat espanyol.
4 de juny de 2015, 22.31 h




Companys independentistes: si escolteu amb atenció els següents comentaris:


#9
#10
#11
#14
#17
#18
#19
#20
#21
#22
#23
#24
#25
#26

segur que sentiu un soroll de fons fàcilment identificable:


coc coc cooc COOOC coc coc COOOOCC coc coooooc COOOOOC . . .




L'AVIRAM CASPANYOLERU (i olé) ESVALOTAAAAAATTT ! ! ! !




huah huAH HUAH HUUAAH HHUUUAAAHH huah huAH HUAH HUUAAH HHUUUAAAHH ! ! ! ! ! ! ! !






Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa ningú no podrà parar la independència d'un poble que està fart de xuleries pedants, de franquisme caspós, d'incompetència generalitzada i de CORRUPCIÓ, que són les MARQUES DISTINTIVES de l'estat espanyol.
4 de juny de 2015, 22.26 h



#26 Bé, i a tu t'ha abandonat la DIGNITAT i la VERGONYA (la intel.ligència no, perquè mai no n'has tingut) i malgrat això, segueixes vivint, menjant , defecant i escrivint (aquestes dues coses les fas molt semblants)

De manera que TRANQUIL, POBRE bejota.


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
BEJ0TA fletxa bcn
4 de juny de 2015, 19.41 h

Veremonte abandona BCN World

La sociedad del inversor inmobiliario Enrique Bañuelos, que en diciembre renunció a su opción de compra de los terrenos, se desvincula ahora del proyecto.

N.B. XIULEU ,XIULEU...


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 22
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
... EL TARANNÀ "democràtic i pacífic" dels "separatistes ... ... ... fletxa ... ... ... XIULEU, XIULEU... QUE'L TREN NO PARARÀ !!!
4 de juny de 2015, 18.56 h

Tengo datos y son preocupantes. La intimidación de vándalos en las gradas entre el público obligando y amenazando que pitaran y se manifestaran con esteladas, dio el triste resultado de aparentar que todo el campo estaba pitando.
Y sólo eran los mismos energúmenos de siempre hitleriando.