Unió liquida les quatre barres del seu nou logo
El partit de Duran reivindica que la seva formació vol ser el "paraigües del seny català"
Rentat de cara exprés d’Unió. Després del trencament de CiU i la diàspora de bona part de les seves bases cap a Demòcrates de Catalunya, Unió ha presentat la seva nova imatge electoral que segons el coordinador de la campanya electoral, Josep Sánchez Llibre, pretén "un rellançament important" del partit de cara a la societat, per modernitzar-lo i dirigir-se al "catalanisme assenyat", però també a aquella gent que vol la "màxima sobirania" de Catalunya però alhora sap que això només s'aconseguirà "amb el cor i amb el cap" i mitjançant "el diàleg, el pacte, la consulta i dintre del marc de la legalitat".
Sánchez Llibre ha explicat que aquesta és una marca continuista i ha recordat que el logotip general del partit segueix sent el mateix, entre altres coses perquè només es pot canviar en un congrés."Volem modernitzar la nostra marca electoral per situar Unió a l'espai central, dins d'aquest catalanisme integrador i assenyat i per arribar al cor de totes aquelles persones que saben que el país que tots volem només és possible fer-lo amb el cor i amb el cap", ha apuntat Sánchez Llibre.
El logotip representa el perímetre de Catalunya en blau i el nom d'Unió al centre, com una aposta per la "centralitat". S'afegeix el domini .cat en taronja com a mostra de catalanitat i també de modernitat (xarxes socials, Internet). L'accent d'Unió són tres estrelles taronges, que s'identifiquen amb la vocació europeista de la formació polític, present també en el blau del logo.