directe ! a La República. N. 4126. Dijous, 16 de setembre de 2021 13:10 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Llanos de Luna contra Sant Vicenç dels Horts per no lluir la bandera espanyola

Junqueras defensa que els sentiments "no es poden imposar" i veu normal que mols ciutadans no s'identifiquin amb un Estat "opressor"

Comentaris 30  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

L'alcalde del municipi, Oriol Junqueras, ha respost al contenciós administratiu de la subdelegació del govern espanyol que els sentiments "no es poden imposar" i ha qualificat de comprensible que hi hagi qui no senti com a propis els colors "d'un estat opressor". "L'Estat espanyol ens ha negat reiteradament la possibilitat de ser lliures, d'escoltar la veu del nostre poble", ha declarat el també líder d'ERC. Junqueras ha afegit que les banderes "són les que han d'estar al servei de les persones i no al revés" i que a Sant Vicenç les seves banderes "són les persones, la defensa de la llibertat i la justícia social".
 
Segons informa l’ACN, Junqueras considera que tot i no sentir-les com a pròpies té el "màxim respecte per la bandera espanyola i per la de molts altres països". "Per això mai em veureu menysprear els seus colors ni els seus himnes. Però l'Estat espanyol ha d'entendre i també respectar que molts ciutadans no s'identifiquin amb els seus símbols", ha puntualitzat.

L'alcalde també ha lament que la subdelegació esmerci tants esforços a fer complir algunes normatives quan s'oblida de garantir drets fonamentals com el dret a l'autodeterminació dels pobles, l'accés a un habitatge digne o la llibertat d'expressió, "ferida de mort amb iniciatives tan nocives com la Llei mordassa".

La subdelegació del govern espanyol a Barcelona ha interposat un contenciós administratiu contra l'Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts (Baix Llobregat) per no onejar la bandera espanyola i, per tant, "no donar compliment efectiu de la Llei 39/1981 de banderes", segons consta a l'expedient que ha rebut el Consistori. 



COMENTARIS fletxa taronja

item
#30
Jaume fletxa Barcelona (Barcelonès)
24 de juliol de 2015, 19.30 h

Pobra Llanus! Fins i tot a l'estiu ha de treballar. Espanya li exigeix molt i ella li és tan fidel....


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
Mi alcalde junqueras fletxa Sant vicenc dels horts
23 de juliol de 2015, 22.27 h

Ayy


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
tirant09 fletxa llançà
22 de juliol de 2015, 18.45 h

#21 quin mentider que estas fet ...fastigos


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
22 de juliol de 2015, 11.43 h



Comunicado de la Resistencia Antiespañola :


Los acuerdos alcanzados entre algunas de las más importantes organizaciones políticas y ciudadanas que están a favor de la Independencia en Catalunya ( CDC , ERC , ANC , Òmnium Cultural ,etc. ) para concurrir en una lista unitaria a las elecciones del 27- S , muestran la fuerza que la unión entre las distintas organizaciones y plataformas puede aportar al Proceso de Construcción Nacional Catalán .

Han sido necesarias muchas reuniones para... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
Jaume fletxa Barcelona
22 de juliol de 2015, 11.36 h

FASCISTA DE VICH, NO PERDIS EL TEMPS. FAS PENA, FASTIC, VÒMIT I PUDOR

Aquest paio (o paia; qui sap?) no fa més que repetir imbecilitats, mentides, i les tonteríes habituals unionistes 'españolistas'. A més, junt al ARAGONESES, és Record Guiness en vots negatius (sempre treu de 5 a 30 vots en contra). Però el paio, 'dale que dale'.

Una de dos: o és un malalt (molt probable), o un fanàtic (també), o un troll pagat pel Fernandes (possible). O les tres coses alhora: un malalt fanàtic ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
Synera fletxa Barcelona
22 de juliol de 2015, 08.25 h

#23 Aquesta, com tots els espanyates, tiren de beta. Viuen dels altres inclús a Pedralbes, el que mai s'haguera pogut permetre per sí mateixa i pel pobre del marit. Estan desubicats. Extreuen i no produeixen res més que nosa. Estrangera a CAT, de què ens ha d'alliçonar aquesta condecoradora de col.laboradors nazis?

Que torni al Al Andalús.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
JAUME fletxa esplugues de llobregat
22 de juliol de 2015, 07.51 h

#21 Anacleto bis ,cantes mes que el Carossone ,que tambe li fots al Mono ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
carme fletxa Bcn
22 de juliol de 2015, 07.30 h

Els últims reductes del franquisme !!!!.

La impotència de la Llanos de Luna.

Per cert, qui paga el sou d'aquesta dona ? I què més fa apart de " perseguir " banderes als ajuntaments ???

Quina vergonya !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
ets un idiota fletxa ets el campio dels idiotes
21 de juliol de 2015, 21.12 h

#21 idiota