Por al sector de les telecomunicacions espanyol pel creixement de Parlem
El lobby de telecomunicacions espanyoles carrega contra Parlem. El conegut portal madrileny ‘ADSLZone’ diu que l’operadora catalana Parlem ha fracassat per ‘independentista’ barrejant empresa i política
L’operadora catalana Parlem ha sortit en defensa de les acusacions rebudes per part de l’important portal d’informació tecnològica i de comunicacions ‘ADSLZone’. El portal acusa l’operadora de “fracassada” pel proceso separatista iniciado por el actual Presidente de la Generalitat, Artur Mas.
L’estat espanyol pateix perquè la Catalunya autonòmica pugui bastir una xarxa de telecomunicacions pròpia per després de la DUI
Els responsables de Parlem han respost a les acusacions del portal ‘ADSLZone’, que els titlla “d’independentistes”, i a partir d’aquí han elaborat una article que barreja política i empresa on torna a rebre el president de la Generalitat i s’intenta desacreditar l’operadora tot ridiculitzant-la a través de dades que Parlem desmenteix. Parlem ha respost que mai s’ha definiti com una companyia “indpendentista”, sinó que s’han posicionat a favor d’una “catalanitat contributiva”.
Les 7 portabilitats
Parlem denuncia la intoxicació de Telefónica quan afirma que “fuentes de Telefónica nos han confirmado sólo tienen registrada la llegada de seis clientes desde Parlem en los siete primeros meses del año. “Da la sensación de no estar operando” nos dicen desde Telefónica”. L’operadora catalana diu que la dada real és que només set clients han retornat a Telefónica després d’un pas per Parlem. Això vol dir que les baixes són poques, ja que la companyia té milers de clients. Parlem diu que el seu objectiu no és fer una companyia de low cost com Pepephone, sinó una de high value, conscients de la infidelitat del mercat que va a la oferta més baixa.
Les tarifes i la publicitat
La companyia diu que ha actualitzat els seus preus per fer-los més competitius, però no fins l’extrem d’arribar al low cost, perquè volen prioritzar l’objectiu de la qualitat. Actualment les seves tarifes se situen entre un 10% i un 20% més barates que les tres primeres grans companyies i afirmen que no és cert que no hagin invertit en publicitat.