Colau, si vols poder per fer justícia social aposta per la independència
L’alcaldessa reconeix que té més poder que mai, però se sent impotent i incapacitada per fer arribar les millores socials amb rapidesa, demana paciència sense afrontar el problema real de la dependència d’Espanya
En una nota al seu facebook, l’alcaldessa de Barcelona lamenta que no pot donar solucions a les persones que se li acosten, li envien correus electrònics o que per altres mecanismes li dement ajuda. Reconeix que es veu superada pel mecanismes burocràtics propis del mateix Ajuntament i diu que aparentment té més poder que mai però a la vegada se sent més impotent i afirma que des de l’activisme podia fer més coses. Desprès de lamentar que tot és més complicat del que sembla per tirar endavant les seves promeses, diu que ella i el seu equip treballaran fins al final per millorar les polítiques estructurals, augmentar les polítiques socials i promoure polítiques d’ocupació mitjançant Barcelona activa.
Si Ada Colau vol deixar-se la pell per augmentar les polítiques socials que vagi a la Meridiana i aposti clarament per la independènciaProu de lamentacions per no poder fer el que volia, prou excuses, l’alcaldessa de Barcelona ja sap el poder i les limitacions que té, i ella i el seu equip són sabedors que sense un veritable poder d’una capital d’estat no podrà ni tant sols aplicar un programa de millores socials. Ho ha comprovat en poques setmanes, ha vist com Madrid tracta a Barcelona en les seves inversions, com Madrid, capital d’Espanya, fa les coses sense ni tant sols consultar-la, per això negar que la independència li donaria oportunitats de tirar endavant la seva revolució social és abocar als seus votants i al conjunt de la ciutadania a una situació cada cop de més indignitat.
Alcaldessa, tant li costa parlar clar, apostar per la independència i convèncer als seus milers de votants que amb Espanya no tenim solució
Primer aconseguim la independència i després alcaldessa guanyi per implantar el seu programa, aleshores no tindrà excuses, ni podrà mostrar impotència com diu ara. Amb uns dies al capdavant d’un gran ajuntament com és el de Barcelona ja ha comprovat el mateix que milers de ciutadans que ni tant sols eren independentistes fa quatre dies i ara ja tenen clar que amb Espanya ho tenim perdut, més encara, primer fem la revolució dels somriures de la independència i després segur que els espanyols també viuran molt millor.
Alcaldessa, sigui valenta, accepti el repte, aprovi l’entrada a l’AMI, vagi i faci una crida als Barcelonins a omplir la Meridiana i aposti clarament per la independència, el contrari si que és fomentar la impotència i la frustració.