directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 21 de març de 2023 09:50 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Una jutgessa del Tribunal dels Drets Humans: “La imputació de Mas és una venjança política”

Renate Weber afirma que la imputació “no es un comportament democràtic normal"

Comentaris 25  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 28 vots )
carregant Carregant

Renate Weber, eurodiputada romanesa d'Aliança dels Liberals i Demòcrates i jutgessa del Tribunal Europeu dels Drets Humans, en declaracions al Via Lliure de RAC1, ha valorat la imputació del president Mas per la consulta del 9-N i ha considerat que  "Investigar mesos després d’un referèndum a qui l’ha organitzat sembla “estrany” i es pot dir que és “una venjança política” que no es correspon a un comportament democràtic “normal”. 
Weber ha afirmat  que  després de les eleccions del 27-S i de la majoria d’escons independentistes, no comprèn l'actitud el govern espanyol i considera que hauria de trobar-se amb els altres partits i cercar “les arrels de la insatisfacció dels catalans”. La jutgessa i eurodiputada també s’ha referit al cas d’Escòcia que es va resoldre amb un referèndum i ha apostat perquè la Comissió Europea i el Consell d’Europa es pronunciïn i facin d’àrbitre.  



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#25
pengyu fletxa Tarragona
4 d'octubre de 2015, 21.39 h

Libertat para Otegui, alcemos la voz contra este estado opresor español. Viva la Republica


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
4 d'octubre de 2015, 21.07 h

#11

MIRA, TU PAIS DEMOCRÁTICO, ESTÁ LLENO DE RATAS DE ALCANTARILLA, PORQUE ALGUNOS DE TUS POLÍTICOS, SE HAN MOVIDO SIEMPRE ENTRE LA MIERDA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
4 d'octubre de 2015, 16.12 h

Aquesta és una prova més de què el franquisme de genocidi i pistola sota la taula no ha mort. Els que assassinaren l'espanya possible no han entregat les armes mai ni han sigut jutjats ni han demanat perdó. Encara hui es presenten a les seleccions com si res. Mantenen al Sr. Otegui tancat i amenacen al sr. Mas amb tancar-lo. Açò no es pot acabar sense la desaparició de madrid i tot el que representa d'agressió contra les colònies que el mantenen i ell extorsiona. Estem sotmesos a un go... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
Francesc fletxa Calders
4 d'octubre de 2015, 12.27 h

Tots estem d'acord amb qui parla amb sentit comú. A Espanya els jutges no saben ni què és el sentit comú.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
Pep fletxa Baix Llobregat
4 d'octubre de 2015, 11.35 h

Es una vergonya per tots quests que s'ha anomenen progres espanyols , que hagi de ser una persona europea que ens digui la situació de dictadura i falta de llibertats que vivim a Catalunya. Voler saber la opinió de les persones mai pot ser un delicte per els Democrates, com ho es per els totalitaris.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Joui Triviani fletxa La Guingueta
4 d'octubre de 2015, 09.26 h

Espanya is diferent, tot gira i gira en lleis fetes a mida pel poder franquista i la justícia la tenen segrestada amb fiscals nomenats a dit pel govern i on els tres poders no han estat mai independents.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
Irene fletxa Barcelona
4 d'octubre de 2015, 00.57 h

#15 Menys un parell de "poblats" irreductibles jajajajajaja


VCSI //*//


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Ian fletxa Barcelona
3 d'octubre de 2015, 22.21 h

El món ho sap però els espanyols segueixen cagant-la!


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
3 d'octubre de 2015, 16.29 h

https://www.youtube.com/watch?v=2vLQx1zUosw

Ningú defensa una causa que desconeix, expliquem-nos al món, difonguem vídeos com aquest!

És important que ens GUANYEM el suport de la opinió pública internacional per a GUANYAR la independència!


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
3 d'octubre de 2015, 16.27 h

https://www.youtube.com/watch?v=2vLQx1zUosw

Ningú defensa una causa que desconeix, expliquem-nos al món, difonguem vídeos com aquest!

És important que ens GUANYEM el suport de la opinió pública internacional per a GUANYAR la independència!


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat






















EDITORIAL fletxa

Del Directe a La República

Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més

#xocdetrens fletxa






BLOGS enquestes

Joan Lladonet Joan Lladonet
Es vol matar l’independentisme, però no ho aconseguiran
Ramon Boixet Ramon Boixet
El lleó i els tres bous

logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.