
"Troben cansalada a la nevera de Jordi Pujol", humor sobre l'escorcoll a Twitter
Twitter s’omple d’ironia i sarcasme davant els escorcolls mediàtics a casa dels Pujol
Multitud de policies i furgonetes, un nou espectacle per a les càmeres dels mitjans és el que ha fet avui la policia i la xarxa ha respost. Twitter s’està omplint d’ironia denunciant el xou i a la vegada molts usuaris demanen el mateix tracte per als grans corruptes de moda de la política espanyola, Bárcenas i Rato.
A continuació una selecció dels millors tuits:@jordivilarroda: Es veu que la policia ha trobat en Pujol esmorzant un entrepà amb cansalada. Serà un agreujant en la causa judicial. Han avisat la OMS.
@angels_folch: Nou episodi d la sèrie "A la cacera de draps bruts" Nous escorcolls a membres d la família Pujol. Últimament a CAT cada dia tenim spectacle
@xplens: Increïble, casos de #corrupció oberts fa anys o mesos, i fan ara els escorcolls policials. El perill de destrucció ja està sobrepassat,
@pbatllori: 200 agents i 14 escorcolls a Can #Pujol. Fotem-li pel broc gros i obrim teles i portades amb les imatges. Rato, Blesa: discreció, pobrets!
@quinbroquil: i per quan escorcolls a casa de: Aznar, Aguirre, Cospedal, Camps, Barberà, Urdangarín, Fabra, Blesa, etc?
@Mord_oh: Quines hores de fer escorcolls. A mi em trobarien en pijama i amb la casa fera una merda.
@krmeta12: Estrany que els escorcolls no els fessin ahir mentres es constituïa el Parlament
@surinyac: I els escorcolls de la Gurtel i els sobres B, quan?
@elxaviraben: Avui toca escorcolls a Can Pujol...demà a Can Rato? A Can Barcenas? A Can Florentino Perez?
@foraborbons: Escorcollsmediàtics a la FAES, Fundescan, seus del PP, casa de Rajoy, Barcenas,Rato, Aznar, Ajuntaments del PP, autopistes Madrid...ah no??
@marcaurelinieto: Vaja. Resulta que avui, per no parlar de que tenim el primer @parlament_cat indepe de la història, hi ha escorcolls de nou. #casualitats
@Sergi_Gazquez: Les cases catalanes son molt maques. A la policia li agraden molt. Nomes fan escorcolls a Catalunya.
@Pulitolugu: Amics de @elconfidencial y @elmundo, em podeu passar l'agenda d'escorcolls de la Guàrdia Civil x aquesta setmana? Ho dic x escombrar el pis.
@gamarustrempoli: Jo si mai he d'amagar documentació o un cadàver, ho faria a casa del Duran. Allà no hi entrarà mai la policia
@elsomatent: Us imagineu un registre de la Policia Nacional a casa de Duran i a la seu d'Unió? Jo tampoc.
@makamuki74: La policia troba una revista porno, mig paquet de Ducados i una petaca que podria haver contingut whisky a l'habitació de Jordi Pujol JR
Notícies relacionades
- Què vol trobar la policia a casa de Jordi Pujol un any després de ser imputat? 27.10.2015.
- L’Estat destina agents de la lluita antiterrorista per investigar CDC 26.10.2015.
- Mas denuncia un “espectacle” per fer “mal” a CDC 23.10.2015.
- Francesc Sánchez (CDC): “No hi ha res a amagar” 22.10.2015.
- Mas planta cara a la nova actuació de l’Estat 21.10.2015.