Les Joventuts de Convergència impulsen una campanya provocativa pel 20D
L'organització afirma que vol "pirar" d'Espanya i presenta un cartell amb l'icona d'una persona marxant
Les Joventuts de Convergència (JNC) pretenen “pirar” d’Espanya després de les eleccions del 20D. Amb aquesta expressió col·loquial els més joves del partit volen fer arribar la candidatura encapçalada per Francesc Homs als votants de menys edat. El lema, “el #20D pirem”, sumat al cartell, amb la clàssica icona d’una persona marxant, són els elements provocatius d’una campanya que busca acabar d’impulsar una formació en un sector d’edat en què CDC no encapçala les enquestes.
"A Madrid hi anem a portar el mandat democràtic sorgit el 27S"
Segons la JNC, la campanya farà valdre la importància d’aquests comicis en clau catalana per portar el mandat democràtic del 27 de setembre a Madrid. En aquest sentit, el secretari general de l’organització, Sergi Miquel, ha recordat que “a Madrid hi anem a portar el mandat democràtic sorgit al Parlament el passat 27 de setembre” i que “hi anem amb la voluntat de presentar-nos, per última vegada, a unes eleccions a les Corts espanyoles”. La campanya, dirigida per Albert Esteller, se centrarà a reclamar més democràcia, justícia social, política dels valors democràtics i independència.