Colau adjudica 10 milions d’euros en publicitat a tres multinacionals
La revolta anunciada de Barcelona en Comú no arriba a les coses serioses, els poderosos segueixen fent negocis i tres multinacionals de la publicitat s’han adjudicat un sucós contracte
Zenith Media, Carat España i Focus Media, multinacionals de la publicitat s’han adjudicat aquest important contracte. Les dues primeres vinculades al PP, Zenith Media té els seus directius imputats en l’escàndol de sortida a borsa de Bankia, i Carat Espanya va estar presidida per l’ex-secretari d’estat de comunicació del govern Aznar, Miguel Angel Rodríguez, que va obtenir grans contractes publicitaris del govern popular d’Esperanza Aguirre de desenes de milions d’euros. La tercera empresa adjudicatària està presidida pel màxim accionista del diari ARA, la família Rodés.
Colau va criticar Trias per les seves despeses publicitàries, però preveu gastar com a mínim el mateix
Les contradiccions de Barcelona en Comú són cada cop més evidents, els poderosos lobbys econòmics segueixen cobrant de l’Ajuntament de Barcelona. La publicitat és una eina necessària per vendre el projecte d’Ada Colau. De moment han previst destinar a publicitat institucional 10 milions d’euros i no mitjançant l’economia social, ho fan mitjançant l’economia capitalista.
Barcelona en Comú necessita de la publicitat per vendre el seu projecte
El que semblava seria un canvi en el model, el de la publicitat institucional, va camí de quedar-se igual o pitjor. Està clar que per vendre el projecte de Barcelona en Comú cal més que mai la publicitat, com per vendre que l’actual govern, que està en minoria, sense pressupost i amb unes ordenances fiscals bloquejades, fa coses malgrat que la revolució promesa no és veu i sembla que va per llarg.