
Rabell rep castanyes a Twitter per una piulada desafortunada
En plena operació de rescat del petit Jordi a Camós, Rabell fa broma amb Coscubiela sobre perdre’s pel bosc i el rescat amb ressaca
Critiques ferotges a Twitter pel comentari del president del grup parlamentari de Catalunya sí que es pot, Lluís Rabell, a una piulada del portaveu del seu partit al Parlament, Joan Coscubiela. Sota la imatge d’una fageda un Coscubiela bucòlic ha piulat: “Gaudint de la nua bellesa dels boscos del massís del Canigó per empènyer a marxar el 2015 i rebre el 2016” i Rabell li ha respost amb una recomanació: “No et perdis pel bosc, Coscu! Organitzar un equip de rescat amb ressaca seria problemàtic... Bon any, germà llop!”
Les crítiques a la xarxa dirigides a Rabell i Coscubiela carreguen per la manca de sensibilitat de Rabell per fer broma sobre un tema que té el país en alerta i, sobretot, per la desinformació que demostren tenir del que passa a Catalunya els dos màxims representats al Parlament de Catalunya sí que es pot.
Alguns comentaris:
“Potser podríeu estar informats del que passa a Catalunya. Viviu als mons de yupi”
“Un detall més que demostra que no tenen ni p..a idea del que passa a Catalunya o se'ls en fot”
“Volen governar Catalunya i més de 15 hores després no sabien què passava a Camós... VERGONYA!”
"Molt afortunat aquest tuit amb 100 persones buscant un nen de 3 anys perdut al bosc. Sí senyor! Felicitats!”
Les alertes en espanyol i no en català que és una llengua minoritària
Per altra banda, la fòbia a la llengua catalana també ha estat present a la xarxa. Una usuària de Twitter de Madrid lamentava que els missatges d’alerta sobre la desaparició del nen de 3 anys fossin majoritàriament en català i demanava a Déu que il·lumini als que difonen l’alerta en una llengua minoritària mentre tenen la llengua espanyola al seu servei.