El misteri de l’anunci del banc solitari, resolt: @imaginBank_cat
L’operació de màrqueting correspon a La Caixa, que ha llançat la primera entitat bancària que operarà només a través dels telèfons mòbils
Després de dies de veure un misteriós anunci als diaris on només s’hi podia veure un solitari banc de fusta i la data d’avui, hem sortit de dubtes. L’enigmàtica campanya de màrqueting corresponia en efecte a un banc, però en un altre sentit. I és que la responsable de tota aquesta expectació és La Caixa, que aquest matí ha llançat un innovador producte amb una posada en escena digna de la marca Apple. Es tracta d’ imaginBank, el primer banc que operarà només a través de telèfons mòbils que es posa en funcionament a l’Estat i que funcionarà a partir d’apps i de xarxes socials.
Enfocat als joves
Amb aquest projecte, CaixaBank espera obtenir més segment de mercat entre el públic jove, acostumat a la interacció en un entorn digital i a l’ús dels telèfons intel·ligents. En la presentació d’imaginBank, el conseller delegat de l’entitat bancària, Gonzalo Gortázar, ha apuntat que el projecte reuneix dues qualitats de l’empresa, que són el “lideratge” en el sector de la innovació i la mobilitat i l’experiència en el segment jove al conjunt del mercat espanyol.