

EL AMO DEL DIRECTE, EL ASALTAPISCINAS PUIG, CONDENADO POR EL TRIBUNAL SUPREMO POR LLAMAR NAZI (no a si mismo que seria lo lógico) SINO A AIR BERLIN.
El ex diputado de ERC tendrá que pagar 30.000 euros a la compañía aérea, cuyo logotipo asimiló a la esvástica, por "una intromisión ilegítima al honor y a la imagen de la empresa" alemana, "un país donde existe una especial.
La Sala de lo Civil del Tribunal Supremo ha ratificado la condena contra el ex diputado de ERC Joan Puig por haber... Llegir més
Q no , amigo zumbado...
Tú no puedes humillar a nadie porque eres un enfermo mental , tan idiota eres q te crees hasta q soy el tal " aragoneses " , una prueba mas de tu esquizofrenia paranoide , tu solo puedes humillar a algún compañero trastornado q tengas en el frenopático , so tonto
Mariano Barcenas, para de robar, ladron!!!
PP, PARTIT QUE NOMES VOTEN els choriizos y delinquents comuns que cal engarjolar
Rajoy amb aquesta constitució de vergonya que facil es robar cada dia, oi GOBIERNO DE CHORIZOS DE ESPAÑA?
Pobret Aragoneses, a mi m'agrada prendre't el pèl, no pas "només" per sadisme meu, sinó TAMBÉ perquè TU T'HI POSES BÉ, nano, amb les teves cagadetes de nen cretí i fanatitzat.
Si fossis més normal, si no es notés tant que ets mitja merda de fill de guàrdia civil adoctrinat per un pare ignorant que no entén el mal que t'ha fet, . . . si no fossis així de RIDÍCUL, jo no disfrutaria tant humilianrt-te i ridiculitzant-te en pùblic.
Resumint: jo et foto canya perquè TU T'HO BUSQ... Llegir més
#11 HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
TU MATEIX, CAGARRITONESES ARAGOMERDESES, DEMOSTRES COM ET TORTURO I T'HUMILIO, AMB LES TEVES RESPOSTES SENSE CAP GRÀCIA, DE NEN PETIT SEMI-IDIOTA, ACOMPLEXAT, CRETINOT, . . . H U M I L I A T ... Llegir més
#10
Tú no puedes humillar a nadie por 3 razones :
Eres un tonto sin gracia y repetitivo
Eres un anciano solitario
Eres un enfermo mental , esquizofrénico y paranoico
HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH . . . ES NOTA QUE COM QUE ET MATXUCO TANT, T'HUMILIO TANT I ET MARTIRITZO TANT, POBRE CAGARRITONESES, . . .
. . . M'AL.LUCINES PER TOT ARREU, I ET SEMBLA QUE TOTS ELS COMENTARIS QUE T'HUMILIEN TE'LS ESCRIC JO ! !! !
POBRE DESGRACIAT, QUIN PLAER QUE EM FA VEURE QUE EM TENS TANTA POR ! ! ! !
HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
#6 #7#8
Gilipollas tarado , a ver si te vuelven a encerrar pronto , esquizofrénico
#5
#6
#7 Suposo, nen , que aquestes desgràcies familiars que ens expliques són les que t'han empès al consum habitual d'ANÍS EL MONO . . .
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
|
Joan Lladonet Ens en sortirem, de traïdors no h’hi ha tants! |
|
Ramon Boixet Hi arribarem ! |