Terricabras destapa l’enèsim episodi de males arts espanyoles a la UE contra el procés
L'eurodiputat d'ERC explica que l'independentisme hauria de començar a explicar a Europa que a partir d'ara hi haurà "dues legalitats"
Guifré Jordan @enGuifre - Josep Maria Terricabras ha explicat l’últim capítol de les males arts dels tentacles d’Espanya a Europa per perjudicar l’independentisme. En una entrevista al directe!cat, l’eurodiputat d’ERC ha narrat la successió d’esdeveniments que van envoltar una reunió que va tenir fa uns mesos amb el president del grup parlamentari del PP europeu, Manfred Weber. Podeu llegir l’entrevista sencera aquí
"El referèndum arribarà abans forçat per la UE que proposat per Espanya"
El representant d’Esquerra al Parlament Europeu també ha revelat alguns dels passos que, a parer seu, els sobiranistes haurien de seguir en el futur. Per exemple, intentar fer entendre a la comunitat internacional que a partir d’ara “hi haurà dues legalitats” perquè el procés català no només és legítim, sinó que també és legal. A més, ha dit que no podem esperar ara cap gest d’Els 28, però que la Unió és pragmàtica i quan arribi el moment, faran un pas: “El referèndum arribarà abans forçat per la UE que proposat per Espanya”. Terricabras ha assegurat que va entrar com a eurodiputat per a Espanya, i en sortirà representant Catalunya.
Podeu llegir l’entrevista sencera aquí
Notícies relacionades
- Terricabras: 'Les accions del govern espanyol són un atac directe a la democràcia catalana' 19.02.2016.
- Tremosa i Terricabras recorden que només amb la independència s’arregla la situació a l’Ebre 04.02.2016.
- Terricabras a un diari kosovar: "Espanya no reconeix Kosovo a causa de la reivindicació catalana" 18.08.2015.