UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.114' ) WHERE id_article = 4927 El PSC presenta un vídeo on lloa la tasca del govern de Zapatero ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 11:08 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El PSC presenta un vídeo on lloa la tasca del govern de Zapatero

Sota el títol 'La Catalunya optimista'

Comentaris 2  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

El Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC) ha presentat aquest dilluns el primer vídeo de la seva precampanya, que porta per títol 'La Catalunya optimista' i on es lloa la feina feta pel govern espanyol liderat per José Luis Rodríguez Zapatero. El vídeo comença amb la frase 'Compromisos fets realitat' i destaca millores en l'àmbit econòmic i social o l'aprovació de l'Estatut, entre d'altres. El vídeo del PSC, però, obvia la crisi d'infraestructures arran de les obres per l'arribada del TGV a Barcelona i es limita a assegurar que l'any 2010 l'estat espanyol serà 'el país amb més quilòmetres d'autovia d'Europa' i 'el país del món amb més quilòmetre de TGV, que finalment connectarà Barcelona amb Madrid, Sevilla i Lisboa'.
psc socialistes socialista logotip
Comparteix
   

El coordinador dels diputats i senadors del PSC a les Corts espanyoles, Daniel Fernández, ha assegurat que, amb aquest vídeo, 'expliquem i donem arguments sobre què fem, què hem fet i què farem'. També 'com ho hem de fer, amb un govern que doni continuïtat a la feina feta fins ara pel president José Luis Rodríguez Zapatero'.

Fernández ha recordat que el 9 de març 'es decideix si aquests quatre anys, aquesta etapa de canvi liderada pel govern socialista, es consolida i es desevolupa o si amb el PP i Mariano Rajoy s'atura i anem cap a una regressió'.

D'altra banda, Fernández ha assegurat que 'si CiU no volgués pactar amb el PP, Duran no seria candidat'. Pel diputat socialista al Congrés, 'ara CiU vol col·locar a Duran un antídot sobiranista en el número dos de la llista, però és massa tard', perquè 'el vot contrari als pressupostos generals de l'estat i el nomenament de Duran com a cap de llista demostren que CiU està preparada per pactar amb el PP'.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#2
Marc Corbera Mestres fletxa Tarragona ciutat
27 de desembre de 2007, 12.45 h

No ho he llegit bé.

¿¡L'aprovació del Nou Estatut és un gran avenç!? ¿¡El pacte Mas-Zapatero és un gran avenç!?

Això que diu el PSC no fa gens riure per no plorar. Fa plorar i punt.

I pensar que la gran alternativa és el PP, almenys dins Espanya...

Déu, salva Catalunya sisplau!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
26 de desembre de 2007, 22.48 h

Si el videu llota tota la veritat segur qeu serà curtet, potser 10 o 12 segons a tot estirar...


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.