Que un Alcalde TIRI A LA BASURA LA CULTURA Ja diu molt de la Cultura del Alcalde ..JA QUE TIRAR LLIBRES A LA BASURA ¿ Estirar tambe LA CULTURA ALA BASURA SI O NO ? ..Aixo de un Alcalde no u esperaba hu pogues fer abans donarlos a la Escola del Poble O Mandarlos a CARITAS O CREU ROJA Els segur no els tiraban ala Basura els ferien servir molt millor ELS Donarian als pobres per poguer llegir ..JA UN ALCALDE NO LI AGRADA LLEGIR LLIBRES els Fets u demostren ha ha ha ...COMPRAR LLI... Llegir més
Aixo es mentira hu demostra un Alcalde de un Ajuntament de Catalunya , que poc abans ques celebres SANT JORDI Va tirar al Contenidor de BASURA TOTS ELS LLIBRES de la Biblioteca del Poble con si fosin seus . NO li deru pas LLegir LLibres con be va demostrar ha ha ha COMPRAR LLIBRES No vol dir que despres el volguis LLegir el compres per queda be o per Regalar nomes Ja que tenen molts llibres a casa seva ben nous vol dir no en gafen cap es tenen de adornu ...SANT JORDI .. Ja ... Llegir més
#17 Aquest boig que es fa conèixer com Aragoneses etc, DIU EXACTAMENT EL MATEIX A TOTHOM, no sé què cony s'explica d'unes cataractes i una biblioteca, i un nazi (com ell) que practica la zoofília.
No m'estranya que el busqui el Director del manicomi.
#16
?Y TU , QUERIDO NAZI PALETOOOOOOOOOOOO, PRETENDES CORREGIR A LOS DEMAS?
¿TU, QUE ESCRIBISTE "les cataractes del Niagàra" (http://www.directe.cat/noticia/407488/desobeim-l-alcalde-de-torroella-de-montgri-es-nega-a-treure-l-estelada-malgrat-la-trucada-#comentari-376345) , PENSANDO QUE LA •cascada" ERA SOLAMENTE LO QUE HACES CUANDO VES ZOOFILIA?
Querido NAZI,
Ve a consultar en “els 10 m lineales de la biblioteca de casa” ,si encuentras alguna referencia a “les cataractes de... Llegir més
#9 El TONTO oficial del Directe, eres pesadísimo/a, crees que por repetir una mentira mil veces, la convertirás en verdad?
El Dia del Libro, una altra iniciativa copiada del DIA DE SANT JORDI pels paràsits espanyols. Copiar i parasitar és tot el que saben fer des de Espanya.
Fases de Gandhi
1) Ignoren
2) Riuen
3) Ataquen
4) Game Over!
Fil per randa el "procés"
Idem de idem de ibidem
#7 Caray, QUE FINO, TIO !! CHAPEAU !!
Si vas a Calatayud
pregunta por la Dolores
que es una chica muy guapa
y amiga de hacer favores
JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS JUAS !!
bilbilitano/a = gentilicio de los habitantes de Calatayud
#10 No me importa si son curiosas o no las gilipolleces subnormales que tu dices, chavalín. Lo que sí que resulta curioso es que te dejen usar el ordenador de la institución psiquiátrica en la que estás ingresado, nene.
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
Joan Lladonet De traïdors n’hi ha pertot. No tan sols a Espanya, a Veneçuela o als EUA, sinó també a Catalunya |