
Un mitjà local madrileny titlla la visita de 3.000 xinesos convidats per la seva empresa com 'Viernes amarillo'
Ara comencen a arribar a Barcelona
'Viernes amarillo' amb aquestes paraules s'ha referit la premsa local a l'arribada d'un grup d'uns 3.000 xinesos que estan de vacances a l'estat espanyol gràcies a un regal per incentius de la seva empresa. La notícia ha rebut moltes crítiques a la xarxa, titllada, fins i tot, de racista i xenòfoba. El president i fundador del grup xinès Tiens, Li Jinyuan, els ha convidat tota una setmana. Els empleats començaran a arribar a la capital catalana aquest diumenge.
A veure toros
A Moralzarlzal, els xinesos han visitat una plaça de brous on s'han torejat dos caps, sense sang. La sessió s'ha completat amb un espectacle de cavalls i un altre de flamenc.
Ara, Catalunya
L’última parada d’aquest viatge serà Barcelona, on arribaran aquest diumenge després de visitar Madrid i on s’estaran fins el proper dimarts. El grup Tiens, amb seu a la ciutat xinesa de Tianjin i dedicat a la indústria farmacèutica, sanitària, immobiliària i educativa, està present a 190 països d’arreu del món. Aquest viatge d’incentius és el segon que la multinacional xinesa realitza en territori europeu. El darrer any, l’empresa Tiens va visitar París i la zona de la Costa Blava francesa. Uns 1.800 dels treballadors de Tiens que visitaran Barcelona arribaran aquest diumenge al migdia (entre les 11.45h i les 13.15h) amb AVE a l’estació de Sants.