UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.104' ) WHERE id_article = 5034 El Gremi de Pastisseria i Confiteria de Barcelona preveu vendre uns 850.000 tortells de Reis ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 04:23 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

El Gremi de Pastisseria i Confiteria de Barcelona preveu vendre uns 850.000 tortells de Reis

Porten amagats la tradicional fava i la figureta

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

El Gremi de Pastisseria i Confiteria de Barcelona té previst vendre uns 850.000 tortells de Reis aquest cap de setmana en aquesta demarcació. Segons ha explicat el secretari del Gremi, Josep Cardona, la xifra presenta un lleuger augment respecte el 2007 perquè, en caure la festa en diumenge, es preveu que més gent passi el dia a casa i augmentin les vendes. Aquest dolç es consumeix tradicionalment com a postre del dinar del 6 de gener però, en algunes ocasions, també durant el sopar de la nit anterior. Aquest any, en ser dissabte, es preveu també que s'afavoreixin les vendes.
tortell reis
Comparteix
   

El tortell de Reis s'elabora amb una pasta de brioix que es farceix amb massapà, es decora amb fruita confitada i sucre, i que porta amagades a l'interior la tradicional fava i la figureta.



COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.