Puigdemont lamenta haver de "lluitar agònicament" perquè la CUP "faci honor a la paraula escrita i signada"
El president creu que ara convindria "serenor" i no "soroll" i erigeix CDC com a partit responsable: "Quan el país se la juga no busquem excuses"
ACN Vilanova i la Geltrú .- El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha lamentat haver de "lluitar agònicament perquè la gent que va firmar un paper faci una cosa tant extraordinària, digne de país normal, com fer honor a la paraula escrita i signada". Puigdemont ha tornat a valorar, així, la negociació amb la CUP per desencallar els pressupostos al Parlament, a debat aquesta setmana. En un acte de precampanya de CDC a Vilanova i la Geltrú al costat de Francesc Homs i Miquel Calçada, Puigdemont ha qualificat Convergència de "fidel als compromisos" que acorda i ha insinuat que d'altres formacions "se'n senten alliberades quan han de governar o assumir responsabilitats".
"Llavors és quan aquest país ho troba molt a faltar"Ha reblat el president de la Generalitat. En aquest context ha reclamat "serenor" i no "soroll" i ha considerat que es pot confiar en la seva formació: "Quan el país se la juga no busquem excuses". Al seu torn, Homs ha apuntat que la CUP "s'està convertint en una pedra".
Notícies relacionades
- La CUP no afluixa i manté l'esmena a la totalitat dels pressupostos 02.06.2016.
- Aragonès a la CUP: “sense pressupostos adéu a posar Catalunya a les portes de la independència" 31.05.2016.
- La CUP alerta que no avalarà uns pressupostos autonòmics 25.05.2016.
- Junqueras presenta els pressupostos socialment més ambiciosos de la història i la CUP el planta 24.05.2016.