
Què busca Jaume Roures (‘Público’) amb el #FernándezDíazGate ?
Roures (Mediapro) controla el digital, vol fer fora el PP del govern i amb les gravacions facilita un acord a partir d’aquesta nit entre el PSOE i PODEMOS
Cal recordar que a finals 2006 Jaume Roures va llançar el diari Público a petició expressa de Zapatero i el seu entorn, a canvi, els socialistes li obrien la porta del canal de la TDT per obrir ‘GOL televisió’ i la llicència per obrir ‘La Sexta’, un paquet per competir amb PRISA que s’havia distanciat del PSOE. En aquesta operació és clau la figura de Miguel Barroso (parella de Carme Chacón) i cap de comunicació de Zapatero. Malauradament, el projecte acaba malament, la derrota socialista obliga a Roures a plegar veles i acaba venent ‘La Sexta’ a Planeta via les gestions de Mauricio Casals i tanca inicialment el diari ‘Público’ amb un estrany concurs de creditors que envia els seus 150 treballadors a cobrar del FOGASA, al·legant que l'empresa no té diners.
Roures presenta concurs de creditors, saneja la marca ‘Público’ i via la immobiliària Display Connectors,SL recupera, via digital, el diari
Malgrat sigui considerat un simpàtic “Troskista” i d’esquerres, Roures actua com un veritable depredador empresarial, boicoteja un projecte cooperatiu d’antics treballadors de ‘Público’ presentant una oferta al concurs de creditors que supera la de la cooperativa. Resulta que davant l’estupefacció dels membres de la cooperativa, una Inmobiliaria controlada per Roures i els seus homes de confiança recupera un digital net de deutes i a un cost miserable. FOGASA, és a dir els diners públics, acabaran pagant el deute de Roures i ell recupera la marca progre del periodisme per seguir tenint influències i cobrar favors.
Roures té els suficients contactes amb el PSOE per aconseguir de fonts policials de l’època socialista les gravacions
Fernández Díaz és conegut per ser un fidel servidor del PP i sobretot de Rajoy, col·loca a Interior una estructura molt sectària amb Ignacio Cosidó, director general de la policia, al capdavant i crea una estructura de comandament molt del PP que genera un fort malestar en comandaments de l’època socialista, que li tenen moltes ganes al ministre popular. No cal dir que Fernández Díaz fa de les seves al Ministeri i rellança les mateixes clavegueres de l’estat.
Què busca Roures amb el #FernándezDíazGate ?
1.- Recuperar influencia perduda fent saltar del poder el PP i convertir el diari ‘Público’, controlat per ell, en un mitjà de referència i d’influència.
2.- Facilitar un acord de govern entre el PSOE i PODEMOS, un govern que li va molt millor als seus interessos econòmics.
3.- Queda clar que Fernández Díaz i el PP han utilitzat el joc brut contra els independentistes i contra el que calgui, això dificulta que el PSOE faciliti el govern del PP i queda bé davant l’independentisme.
4.- Les gravacions arriben en un moment clau, en plena campanya, recordem els impactes de les mentides populars de l’11M que van permetre una victòria impensable d’un desconegut Rodríguez Zapatero ( el del apoyarè......) semblant al famós referèndum promès per Podemos.
5.- Roures creu que un govern del PSOE i PODEMOS obre la porta a una tercera via per l’encaix definitiu de Catalunya a Espanya
6.- El Trotskisme de Roures no té ni pàtria, ni cartera, només capacitat d’incidir en el poder espanyol.
Notícies relacionades
- (+Àudios)Fernández Díaz i De Alfonso van preparar la falsa acusació “Suïssa” de Trias i la van col•locar al diari El Mundo 24.06.2016.
- El perfil pirotècnic de Fernández Díaz 24.06.2016.
- (Àudios) De Alfonso: "¡Le tenemos pillao, pillao, pillao! “a Vila d’Abadal” 23.06.2016.
- (Àudios) Conspiració per posar Gordó al capdavant de CDC amb el vist i plau d'Unió 23.06.2016.
- De Alfonso: ploriqueig, amenaces, fatxenderia, bel·ligerància i homofòbia al Parlament 23.06.2016.
- L’escàndol de Fernández Díaz s’escampa pel món com una taca d’oli 23.06.2016.
- Fernández Díaz volia fulminar Mas i la direcció de CDC 23.06.2016.
- Quin personatge fosc hi ha darrera del ‘GAL mediàtic’? 23.06.2016.