

Ja amb el què diu, demostra tenir tot el que al seu antecessor li mancava. Escoltant-lo i amb allò de que amb la cara ja es paga, també em dona bon rotllo. Donem-li un vot de confiança. No tots han de ser tant malparits.
#6
querido nazi que dice ser de figueras
lo maas gracioso de todo es que te crees gracioso
huah huah huah huah huah huah
#6
querido nazi que dice ser de figueras
lo maas gracioso de todo es que te crees gracioso
huah huah huah huah huah huah
#4 NAZI Cagarritoneses, fes atenció perquè hi ha un NAZI casi tan NAZI com tu i gairebé tan NAZI com el NAZI del teu pare, que diu que és un xic menys NAZI de lo molt NAZI que sou tu i els teus amics NAZIS, fins i tot comparats amb els NAZIS que un varen fanatitzar en la ideologia NAZI.
(Com s'ho fan per ser tan subnormalment cretins aquesta gentussa ESCÒRIA DE L'ESCORIAL? Què mengen o què beuen, a banda d'ANÍS EL MONO?))
España se libra finalmente de la multa por incumplir el déficit
http://www.elmundo.es/economia/2016/07/27/57979f7b46163fdb498b4581.html
HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HU
QUERIDOS NAZIS
TAMBIEN HUBO MAYORIA DE 2/3 CON EL ANTERIOR Y OS SALIO ESPAÑOL
LA ELECCION ESFACIL,
PUEDE SER INCOMPETENTE PERO QUE SEA NAZI
QUERIDOS NAZIS
TAMBIEN HUBO MAYORIA DE 2/3 CON EL ANTERIOR Y OS SALIO ESPAÑOL
LA ELECCION ESFACIL,
PUEDE SER INCOMPETENTE PERO QUE SEA NAZI
Hi ha cap garantia de que aquest no ens sortirà com l´anterior ? ...
I el Fernandez Diaz ..no seria un candidat mes indicat?
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
|
Joan Lladonet La dreta com més a la dreta és terrorífica, l’esquerra no existeix |