Societat Civil Catalana festeja “els comuns”
Joaquim Coll, enamorat cada vegada més del líder de Catalunya Sí que es pot, Lluís Rabell pels seus atacs als independentistes
Els comuns tenen un greu problema de definició del seu futur polític, la primera crisi s’ha produït a Galicia on finalment la gent d’ “En Marea” ha guanyat la pugna amb Podemos, aconseguint que aquests darrers no es presentin a les eleccions gallegues. No els convenia que una marca nacional incapaç de tirar endavant a Espanya les reformes promeses formés part d’una marca política galleguista. No ha passat el mateix a Euskadi i veurem que passa a Catalunya en unes eleccions catalanes, recordem que Ada Colau ha col·locat el seu personatge de confiança a Podem-Cat, l’Albano Dante Fachin, per tal de controlar el procés d’unificació a Catalunya. Tot aquest embolic l’aprofita l’unionisme intentat fer-se seu el conglomerat de Catalunya Sí que es pot.
Rabell, Coscubiela i Fachin un trio marcat per l’odi als independentistesIncapaços de negociar uns pressupostos, incapaços de fer aportacions més socials, prefereixen aprofitar-se de la decisió de la CUP i bloquejar si cal les millores socials pel país. Un discurs incoherent i que rep contestació a les xarxes per les seves incongruències dia rere dia.
Les creus de l’ANC per denunciar l’espoli contra la sanitat catalana treuen de polleguera la triada dels comuns
Aquests acusen l’Assemblea d’atiar l’odi, i a les piulades dels dirigents de Catalunya Sí que es pot en aquest sentit, s’hi afegeixen entusiasmats dirigents de Societat Civil Catalana com Joaquim Coll que en una piulada afirma que: “cada cop m’agrada més Lluis Rabell sense por per denunciar la demagògia nacionalista”. I és que Lluís Rabell va carregar contra l’ANC i l’exitosa campanya en contra la destrossa del sistema sanitari català per part de l’Estat, assegurant que aquesta és una “campanya sinistra. Instal·la en l’imaginari col·lectiu una fantasmagoria d’odi i violència. Greu error de l’ANC”.