Notícies com aquesta generen molt malestar a Catalunya. I no és per menys: el territori català és, de llarg, el que conté més autovies i autopistes amb peatge i sovint hi ha una falta clara d'inversions estatals ja sigui per millorar-los o per fer-ne de noves. No és així a Madrid, on es va invertir una milionada en les famoses Radials que estan desertes per la manca de costum dels peatges. Ara hauran de tancar aquestes infraestructures del tot deficitàries.
Segons informa Sabemos.es, una decisió judicial va posar com a límit el pròxim 1 d'octubre per a la liquidació de les radials R3 (Madrid-Arganda) i R5 (Madrid-Navalcarnero). L'anterior ministra de Foment, Ana Pastor, es va comprometre amb el sindicat CSIF a mantenir les radials obertes i a conservar els llocs de treball, possiblement a través de la societat estatal Seittsa.
La sentència és clara: o s'arriba a un acord per rescatar les radials o en la mitjanit del 30 de setembre a l'1 d'octubre hauran de cessar la seva activitat. Si és així, passaran a ser patrimoni de l'Administració i es dissoldria el contracte de concessió, per la qual cosa Foment s'hauria de quedar amb aquests actius.
Segons el mitjà citat, de moment, el Ministeri de Foment no ha fet res de res. Tampoc pot fer massa perquè el Govern espanyol segueix en funcions i impedeix que prengui decisions de tal magnitud.
Indemnització per a les empreses privades
Les companyies constructores i concessionàries ja tenen aprovisionades les pèrdues i ho han fet saber al jutge. A més, ara és el ministre de Justícia, Rafael Catalá, que s'encarrega de Foment des que Ana Pastor es convertís en presidenta del Congrés dels Diputats. El que vol el ministre és que l'ordre de liquidació s'endarrereixi gràcies al fet que està recorreguda pel Govern. L'Executiu es nega a pagar a les concessionàries per la falta de trànsit, una opció indemnitzatòria que es contemplava en els contractes que va signar l'Administració amb les companyies.
Al final el que passara es el de sempre.
Les autopistes quedaran sense peatges.
No crec que les desconstruieixin.
L´estat se les haura de menjar amb patates (pagarem tots).
Els madrilenys tindran mes autopistes a la seva disposicio i totes gratis.
FANTASTIQUE!!!!!!!
Quítate esas ansias de grandeza de la cabeza, pobrecito. Tu eres un pobre chavalote medio atontao, que tal como ya he visto que te han dicho, no sirves más que para darle de betún al tricornio de tu papá.
Resígnate a ser lo que eres, chavalín , y no pretendas subirte a podium demasiado altos para ti.
Serás más feliz si entiendes eso y lo practicas, chavalín.
NO TODOS SOMOS MESSI, NO TODOS DEFRAUDAMOS, NO TODOS CREAMOS ESTRUCTURAS EMPRESARIALES PARA DEFRAUDAR, NO TODOS HEMOS SIDO CONDENADOS POR DELITO FISCAL, NO TODOS HEMOS SIDO CONDENADOS A 21 MESES DE CARCEL Y NO TODOS SOMOS MESSI PARA LIBRARNOS DE LA CARCEL.
SI TU O YO HUBIERAMOS HECHO LO MISMO QUE MESSI YA ESTARIAMOS EN LA CARCEL COMO SI ENTRO LA PANTOJA, PERO POR MIEDO A ALENTAR EL SEPARATISMO Y LA QUEJA CONTINUA DEL NAZIONALISMO A ESTE DELINCUIENT... Llegir més
MALGRAT LA FALLIDA DE LES AUTOPISTGES DE MADRID, LES COLÒNIES PAGAREM COM SEMPRE LES PÈRDUES. ELLS CAPS DE LA INSACIABLE COBDÍCIA. PAÏS VALENCIÀ, PRINCIPAT DE CATALUNYA I SES ILLES, ELS GRANS CONTRIBUENTS DELS SEUS DESFICACIS, SINÓ MÉS PER TOTA MENA DE FORCES, DE QUE DISPÒSEN I EMPREN BÈL·LICAMENT, JURÍDICA ETC. DEMOCRÀCIA, CRÍPTICA ACTUEN COM ABSOLUTISTES QUE SÓN D'ANTUVI, GRAVAT AL FOC ALS FENOTIPS.,
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ...
Llegir-ne més
Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà
digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que
el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.