UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.111' ) WHERE id_article = 5321 La Fundació Josep Maria Isanta continuarà la tasca de la Plataforma per la Convivència de Berga ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dilluns, 19 d'octubre de 2026 23:01 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

La Fundació Josep Maria Isanta continuarà la tasca de la Plataforma per la Convivència de Berga

Es constituirà els propers mesos

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

La Plataforma per la Convivència de Berga ha decidit transformar-se en una fundació que durà el nom de Josep Maria Isanta, el jove que va ser assassinat durant la festa de la Patum de l'any 2005. Els pares del jove seran els presidents honorífics d'aquesta fundació, que es planteja treballar per afavorir la convivència a Berga i per donar continuïtat a les activitats que s'han organitzat des que es va constituir la Plataforma. Fins ara, aquest col·lectiu ha treballat en la recaptació de fons i de suport als damnificats per l'anomenat 'cas Isanta'. Segons el portaveu de la Plataforma, Josep Sensada, s'ha decidit continuar la tasca de la Plataforma amb una altra fórmula perquè es considera que encara hi ha feina a fer per promoure la convivència entre la ciutadania.
josep maria isanta berga
Comparteix
   

La fundació Josep Maria Isanta està previst que es pugui constituir en un termini d'entre tres i sis mesos. Els fons recaptats fins ara que no s'han gastat per fer front a les activitats i les despeses judicials dels damnificats es traspassaran a la nova fundació.

Segons ha explicat Sensada, la Plataforma ha considerat 'que cal mantenir la guàrdia' davant de noves situacions que poden afectar 'àmbits d'interrelació'. Alhora, ha afegit, es vol donar continuïtat a les activitats que s'han organitzat fins ara que poden afavorir aquesta convivència.



COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.