Si ens pensavem que a Catalunya ja coneixem com les gasta la UEFA, que ha multat al Barça perquè els seus segudirs porten estelades al Camp Nou, ara ens hauriem d'alarmar per un pas més en les prohibicions de símbols nacionals. És el cas del Celta de Vigo, que duu a la part posterior de la samarreta, just al coll (com el Barça la senyera) un trisquel, un símbol celta, semblant al lauburu basc però amb només 3 brassos. El club ha hagut de tapar-lo al partit d'ahir contra el Panathinaikos.
Samarreta del Celta de Vigo amb el Trisquel censurat
Ahir el Celta de Vigo va haver de tapar amb una esfera de color blau cel el símbol que llueix l'equip gallec a la samarreta des de fa sis anys, el trisquel per imposició de la UEFA. Un símbol que per la cultura celta representa l'evolució i el creixement, l'equilibri entre cos, ment i esperit.
Des del club no han especificat quin és el motiu del veto a aquest símbol. Cal recordar que la UEFA veta, tal com ha explicat a les multes del Barça, "l'ús de gestos, paraules, objectes o altres mitjans per transmetre un missatge no apropiat en un esdeveniment esportiu, especialment missatges que són polítics, ideològics, religiosos, ofensius o d'una naturalesa provocadora".
Un precedent per a prohibir la senyera?
Cal recordar que el Barça duu la senyera al coll de la samarreta, a la part posterior, com el Trisquel. Evidentment, la senyera és una expressió política. També és important recalcar que en els partits de Champions, el braçalet de capità no pot lluir la senyera i es tapa amb una cinta de color groc incandescent.
Seguro que para el Asaltapìscinas y toda su troupe de NAZIS estan convencidos que esta accion y otras anteriores de la UEFA tienen cOMO UNICO OBJETIVO al FC Barcelona y el pruses
Seguro que para el Asaltapìscinas y toda su troupe de NAZIS estan convencidos que esta accion y otras anteriores de la UEFA tienen cOMO UNICO OBJETIVO al FC Barcelona y el pruses
Us esteu menjant la plana parlant del "cagarronenses", és a dir li esteu fent el que ell vol, ocupar un espai que més aviat hauria de ser per parlar del País, o comentar la notícia. Ho sento, algú ho havia de dir.
DICTAMEN DE LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE 22 JULIOL 2010
- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtia d’aquest poble
- Declarem que en una societat democràtica, a diferència d’una dictadura, ... Llegir més
Tots sabem que la cagarronenses/heladia va ser sodomitzada pel seu pare mentre la seva mare aplaudia.
Com tots els unionistes, vaja. Nomes així es pot entendre les ganetes bojes que tenen que els hi donin pel cul.
Que cagarronenses/heladia, ho vas gaudir de veritat, eh?
No, chavalín, no intentes despistar. A ti no te faltó oxígeno al nacer. La causa de tus desvarios es otra. No eches pelotas fuera, nene.
Hay que ver que pena que me das, chavalín, cuando veo que sigues alucinando NAZIS y no te es posible superar la macabra experiencia de tu niñez en el lóbrego y siniestro burdel donde tu madre se prostituía a cambio de unas perras gordas.
En tu mente infantil quedó grabada la imagen de tu mamá debajo de muchos hombres que la zarandeaban moviéndose... Llegir més
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ...
Llegir-ne més
Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà
digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que
el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.