

#29
SOIS CUATRO GATOS, SE VIO EL 12 OCT
SAL DEL ARMARIO, PACA
.
Senyor Sánchez vostè i jo compartim l'onomàstic. I fora del mateix res més, manta vegada com sigui que sóc incapaç de bones a primeres de voler mal a ningú, i menys en el seu cas. Aleshores en la lloable singladura que vostè molt dignament vol intentar de fer navegar, li desitjo SORT I ENCERTS.
Ara bé permeti que li digui que nosaltres - especialment i modestament un servidor -, i vosaltres no tenim absolutament res a NEGOCIAR, com no sigui d'una forma pacífica i escrita amb lletre... Llegir més
#35
Tu no ACUSES RES, TARAT......... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TINDRIES QUE ACUSAR AL TEU PARTIT, de tanta merda com han manipulat per que finalment governi ............
EL PALLASSO MUT......!!
#35
Fascistas Vic : EUNUC.....!!!!
YO ACUSO.
El PSC PARTIDO SUICIDA CATALAN vota contra la estabilidad nacional: “prefiero negociar con independentistas”
El PSC ha sido un catalizador del nacionalismo catalán:
El PSC de Sitges declaró non gratos al Rey y su familia hace unos días.
El PSC metió a Castelldefels en la Associació de Municipis per Laindependéncia, donde ya forman 72 ayuntamientos gobernados por el PSC.
l PSC se sumó el pasado mayo a una manifestación separatista contra el Tribunal Constituciona... Llegir més
#28
Fascistas Vic:
Ja t'han dit que la malaltia que tens de IMBECIL·LITAT PROFUNDA,, la Generalitat no hi te competència.......?
PROBA, Gen.cat.Cat..............
#25
España, governada? per UN NINOT INANIMAT O PALLASSO MUT..........
#29
Aragoness: el papelito de tu C,s. es el de "LA TRISTE FIGURA"...............
MENYSPREAT PER TOT-HOM.........!!!!!!!
#27
ARA MES QUE MAI.......PORCO GOVERNO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
|
Joan Lladonet La dreta com més a la dreta és terrorífica, l’esquerra no existeix |