directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 18 de maig de 2021 10:45 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Mor Rita Barberá víctima d’un infart sense ser jutjada

La senadora independent va declarar al Tribunal Suprem aquest dilluns

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

Rita Barberá ha mort aquest matí a Madrid a l’edat de 68 anys després de patir un infart. La controvertida exalcaldessa de València i fins ara senadora ha estat atesa per sanitaris dels serveis d’emergència de la capital espanyola en un hotel cèntric, però no haurien pogut fer res per salvar-li la vida. Barberá ja no va assistir ahir a la primera sessió de control del nou govern espanyol al Senat. 

rita barbera
Comparteix
   


Etiquetes

El PP evitarà part del soroll en el cas Barberá

La dirigent política valenciana ha estat a l’ull de l’huracà en els últims mesos fins al punt que va ser encausada (o imputada, com es coneix fins ara) per presumpte blanqueig comès pel PP i va haver d’abandonar el partit per mantenir l’acta de diputada. Aquest mateix dilluns va declarar al Tribunal Suprem per aquesta qüestió. Així, Barberá mor sense ser jutjada i la formació de Mariano Rajoy evitarà més soroll al voltant del cas. La notícia arriba just abans de la primera sessió de control del nou executiu de Rajoy al Congrés. 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
24 de novembre de 2016, 08.10 h

I t´ha valgut la pena Rita, per acabar d´aquesta manera?
No volies deixar l´escó? I doncs te l´han fet deixar a la força.
Has esquivat la vergonya de seure davant un tribunal? Potser t´hagués absolt. Nosaltres no.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8

Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
23 de novembre de 2016, 10.51 h

Que alivio para el P.P


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
23 de novembre de 2016, 10.19 h


POTSER TENIEN POR DE QUE "CANTÉS" I NO PRECISAMENT NI LA TRAVIATA NI EL RIGOLETTO...


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
23 de novembre de 2016, 10.17 h


Infarct? ... quins verins hi ha que no deixin rastres i aparentin els mateixos simptomes que un atac de cor?

CHERCHEZ LE PP !!


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Àlvar, fletxa Canet de Rossello
23 de novembre de 2016, 09.57 h

No es cert que el PP eviten mes soroll amb el seu cas, perquè ara servir-a per que l' hi carreguen tot a ella


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Olotí fletxa Olot
23 de novembre de 2016, 09.54 h

Coño ! Esto parece una pelicula de la mafia...

Don Corleone le dice a sus sicarios: Vayan y "arreglen" ese tema.


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Synera fletxa Barcelona
23 de novembre de 2016, 09.53 h

La fi de mi querida señorita taparà una, només una, de los moltes vergonyes dels peperos.

No savien a on ficar-la. I ara la tenen al forat etern.


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
23 de novembre de 2016, 09.32 h


A cau d'orella deia: ! QUE OSTIA !...!QUE OSTIA !........

A fet molt de mal........... com tot el PP. A ella l'ha passat factura. M'ES IGUAL SI DESCANSA O NO EN PAU......