Que la política vengui més pel marxandatge que pels discursos diu molt del baix to d'aquesta campanya. L'últim estirabot socialista, la fragància del PSC, ha tingut un èxit notable, i en una setmana se n'han esgotat els 4.000 exemplars que havien posat a la circulació. La nova remesa de 5.000 unitats ja s'ha començat a vendre i el PSC ja està estudiant la possibilitat d'ampliar el ventall de productes amb el mateix olor corporatiu. Els mítings i actes de partit són els principals llocs de venda d'aquesta particular política olfactiva.
Un exemple és la primera jornada de l'Escola d'Hivern que el PSC organitza aquest cap de setmana a Tarragona, on s'han adquirit unes 250 unitats. Aquesta jornada també ha servit per presentar un nou element de marxandatge, un osset de peluix amb les sigles del partit a la samarreta.
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ...
Llegir-ne més
Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà
digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que
el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.