EasyJet es nega a ajudar els seus clients si parlen en català
Contesta a un usuari que li escrigui en "espanyol, anglès, italià, portuguès, francès, alemany o holandès" si vol ajuda
EasyJet ha ficat la pota fins ben avall a Twitter contestant amb menyspreu i vehemència un usuari que es queixava en català. En comptes d'atendre la seva petició o preguntar-li sobre el problema, ha escrit que si no parlava en una altra llengua, no podria ser atès. El més sorprenent de tot és que l'equip que gestiona Twitter de la companyia aèria entén espanyol, portuguès, italià i francès però no català.
@JosepCatt Buenos días Josep. X favor escríbenos en español,inglés,italiano,portugués,francés,alemán u holandés xa poder ayudarte. Grax, K
— easyJet (@easyJet) 26 de desembre de 2016
@xbdn1971 Hola Xavi gracias por tu contacto contestamos en español, inglés, italiano, portugués, francés, holandés ó alemán
— easyJet (@easyJet) 26 de desembre de 2016
Un saludo
Gabz
Notícies relacionades
- Les inversions hoteleres se'n van cap a l'Hospitalet per l'efecte Colau 27.01.2016.
- Vueling i Ryanair, claus en la caiguda de Spanair 28.01.2012.
- Ryanair veu el futur de El Prat com un aeroport de segona 05.10.2011.
- Una trentena de vols cancel·lats a l'aeroport del Prat a causa del temporal de neu que afecta Europa 19.12.2010.
- Els catalans atrapats a Londres qualifiquen de 'deplorable' l'actitud del consolat espanyol 19.04.2010.