Un important setmanari francès posa el referèndum català com a prioritat internacional de 2017
‘Courrier International’ destaca el plebiscit independentista com una de les tres cites a tenir en compte per aquest setembre
Mentre el debat a Catalunya continua centrant-se en si el referèndum s’acabarà celebrant, setmanari francès Courrier International emula a la revista ‘Time’ i el dóna per fet. La publicació inclou el referèndum català dins les seves previsions pel 2017, al costat de la investidura de Donald Trump com a president dels EUA, l’activació del Brexit o les eleccions als Països Baixos, França i Alemanya.
El 'Courrier International' té més d'un milió de seguidors a les xarxes socials
El setmanari destaca la votació catalana com un dels tres fets més rellevants al món del proper setembre, juntament amb l’elecció de la seu dels Jocs Olímpics d’estiu de 2024 i la tornada d’un astronauta francès de l’Estació Espacial Internacional. El president de Catalunya, Carles Puigdemont, se n’ha fet ressò al seu Twitter. El Courrier Internacional, fundat el 1989, té 212.000 seguidors a Twitter i més d’un milió a Facebook.
En l'agenda dels fets internacionals més rellevants per al 2017 que publica @courrierinter hi figura el referèndum de Catalunya. pic.twitter.com/X0TG2BRMht
— Carles Puigdemont (@KRLS) 5 de gener de 2017