El fred siberià ha afectat al conjunt dels Països Catalans però s'ha fet notar especialment a les comarques centrals del País Valencià amb fortes nevades que han causat escenes de caos i aïllament. Alcoi i Bocairent han quedat incomunicades, hi ha més de cinquanta quilòmetres de l'autopista A-7 tallats i milers d'alumnes sense classe.
Tal com explica La Veu del País Valencià, una dona de Bocairent s'ha posat de part aquesta matinada i ha necessitat un dispositiu format per una màquina llevaneu, el SAMU, dos vehicles de conservació de carreteres i la Guàrdia Civil per poder arribar al centre hospitalari d'Ontinyent. Ara mateix es troba ingressada a l'hospital a l'espera que esdevingui el part.
Si més no, Cagarrutaneses, amb la INDEPENDÈNCIA, les escoles catalanes SEGUIRAN essent molt millors que les castellanes, que han format (?) una pobra PILTRAFA FRANQUISTA ( i marieta a més no poder, encara que no sigui politicament correcte dir-ho) com tu, que has d'usurpar el meu nom perquè NO TENS MANERA DE FUGIR DE LES MEVES PALLISSES DIALÈCTIQUES, pobre desgraciat analfabet !! !!
HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! !! !!
Quina colla de TARATS, aquests esPPanyols PPanca... Llegir més
#3 No cal que ens expliquis la teva vida, Albertu Cagarrutaneses. No cal. Albertu, "al ver tu" mentalidaz , ja en tenim prou (i de sobres, HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH HUAH !! !! !! !! )
Ah! . . . així, si ja has abandonat els teus invents de reutilització de TRICORNIS, deu ser un fals rumoer això de que ahir vares inventar el TRICORNIO-fòrceps, amb les dues ales de xarol (aerodinàmiques !) amb dos cercles retallats per a fer la mateixa funsió que la que descriu la imatge:
Por cierto, que no es berdad que yo me dedique a idear nuevos usos para el TRICORNIO, claro que me gustaria que el TRICORNIO de mi padre sirviera para algo más que para ponerlo de peana al florero con que mi madre adorna el dormitorio donde "atiende a sus clientes" , pero por mucho que piense no le encuentro otros husos.
Bueno, en realidad yo antes usaba el nick "Aragoneses Orientales, etc ..." i aun antes, mi nombre real, Alberto. Pero ya estaba arto de que Juan Ruiz Solanes (lo escribo así, Juan con U para cabrearle) me tomaba el pelo diciendo aquello de :
-ALBERTO, ALBERTU, ALVERTU AL VER TU CULO PURULENTO HASTA TU BUJARRÓN PREFERIDO HUYE DESPAVORIDO
Consiguió avergonzarme y hacerme canviar de nombre, pero a pesar de todo me seguia umiyando cruelmente, riendose de mis faltas de hortografia y de mis e... Llegir més
#1#2
RESUM DE LA DECLARACIÓ DE LA COMISSIÓ DE DEFENSA DELS DRETS DE LA PERSONA DEL IL·LTRE COL·LEGI D'ADVOCATS DE BCN SOBRE EL DRET D'AUTODETERMINACIÓ (2013)
"... La declaració unilateral d’independència, proclamada pel Parlament de Catalunya, estaria justificada en dret internacional en el cas que el Govern espanyol impedís la celebració de la consulta a la ciutadania sobre la creaci d’un nou Estat, o bé es negués a acceptar el resultat afirmatiu de la mateixa.
PRINCIPIS SOBRE EL DRET D'AUTODETERMINACIÓ DELS POBLES REFRENDATS PEL RECONEIXEMENT DE LA DUI DE KOSOVO PER LA CORT INTERNACIONAL DE JUSTÍCIA DE JULIOL 2010
- No hi ha cap norma en dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtia d’aquest poble
- En una socie... Llegir més
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ...
Llegir-ne més
Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà
digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que
el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.