UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.101' ) WHERE id_article = 5724 El PP català no aclareix si Rajoy farà el transvasament de l'Ebre d'arribar a la Moncloa ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 03:06 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El PP català no aclareix si Rajoy farà el transvasament de l'Ebre d'arribar a la Moncloa

Confrontació entre el PP d'aragó i d'Alacant

Comentaris 2  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

En resposta a les preguntes sobre el tema que li han plantejat en una calçotada a Alcover (Alt Camp), Sirera només ha recordat que els socialistes "no han protegit el delta de l'Ebre" en els últims quatre anys i no han evitat que continuï en ple procés de salinització i de regressió. Segons el president català dels populars, el seu partit sí que té previst fer inversions per combatre aquesta degradació de la zona. "Volem garantir el cabal ecològic i que no hi hagi cap problema, però defensem que tota l'aigua que sobri de qualsevol riu que vagi al mar pugui ser reutilitzada sense posar en perill ni l'ecosistema ni cap delta", ha matisat.
sirera
Comparteix
   

El president del PP català no ha volgut concretar aquest diumenge si un eventual govern estatal de Mariano Rajoy tiraria finalment endavant els transvasament de l'Ebre, en una reedició del pla hidrològic que José María Aznar va deixar a punt d'executar i que va ser fulminat pel gabinet del PSOE de José Luis Rodríguez Zapatero.

La qüestió de l'aigua, però, ha esverat el galliner dels populars. L'exministre de Defensa Federico Trillo, cap de llista per Alacant, ha assegurat aquest diumenge que el "manual del candidat" que utilitza el seu partit al País Valencià es refereix "expressament" al "transvasament d'aigua de l'Ebre cap a la Comunitat Valenciana". El secretari executiu de comunicació del PP, Gabriel Elorriaga, l'ha contradit immediatament des dels micròfons de la Cadena Cope, on ha dit que la posició respecte el tema de l'aigua es va prendre "per unanimitat" quan es va aprovar el programa electoral, que no preveu obertament el transvasament.

Els redactors del text s'han vist obligats a evitar el terme transvasament per acabar amb les tensions entre territoris dins del mateix partit. Els populars de l'Aragó, que no volen el transvasament, s'havien enfrontat als del País Valencià, que sí que el reclamen.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#2
POL POCH fletxa EL MASNOU
12 de febrer de 2008, 16.22 h

Perquè redimonis heu de dir el pp català. S'ha de dir el pp de Catalunya i prou i encara gràcies!. A aquesta gent to el que faci olor a catalâ els hi fa nosa.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
11 de febrer de 2008, 16.36 h

Que li ho preguntin a la Nolla! Que li ho preguntin! És com la Chacón, però amb la foto més en diagonal...


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.