Herrera qualifica l'arribada d'Álvarez d'electoralista i insta els catalans a invertir en 'el tren de la majoria'
'Hauria d'estar en el primer capítol del manual de l'electoralisme'
El candidat d'ICV-EUiA a les pròximes eleccions generals, Joan Herrera, ha criticat aquest dimarts a la tarda l'arribada a Barcelona en un viatge de proves del TGV de la ministra de Foment, Magdalena Álvarez, en afirmar que 'hauria d'estar en el primer capítol del manual de l'electoralisme'. Herrera ha qualificat l'anunci de la posada en marxa del servei del TGV el pròxim dia 20 de febrer, un dia abans de l'inici de la campanya electoral, 'd'inauguració encoberta' i l'ha acusat de 'presumir que arriba dos mesos tard'. El candidat ha instat els catalans a 'prendre'n nota' amb vista a les eleccions del 9-M i a 'reorientar' la inversió en les infraestructures per tal d'invertir en 'el tren de la majoria'.
Joan Herrera ha assegurat que Catalunya 'es mereix una altra ministra' i ha criticat les declaracions d'Àlvarez en les què ha dit que el 40% de la població espanyola està connectada amb l'AVE. El candidat ecosocialista a les eleccions generals ha recordat que 'hi ha gent que agafa cada dia el tren convencional per anar a treballar i amb problemes'.Herrera ha fet una crida a tots els catalans i els ha animat a 'aprofitar l'oportunitat de reorientar la inversió en infraestructures' amb vista a les eleccions del 9-M, i ha assegurat que 'no ens en sortirem amb més PP, tampoc amb CiU ni PSOE ni amb més Magdalena Álvarez'.
El candidat ecosocialista ha recordat 'els costos de l'obra de l'AVE', que ha 'vingut acompanyada del col·lapse de les rodalies, de 14 morts en les obres de construcció i amb jornades de 12 hores de feina'.







