UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.114' ) WHERE id_article = 5776 Nadal espera que no hi hagi inauguració de l'arribada del TGV a Barcelona ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 13:08 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Nadal espera que no hi hagi inauguració de l'arribada del TGV a Barcelona

'Espero que no es faci res'

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

El conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, ha 'celebrat' aquest dimecres l'anunci d'arribada del TGV a Barcelona pel 20 de febrer, tot i que espera que no es faci 'res' d'aquí a aquesta data, és a dir, que no hi hagi inauguració. 'Espero que no es faci res', ha dit, que 'es comencin a vendre bitllets, que arribi un primer tren' i que 's'estengui fins a Barcelona el que ja es fa amb normalitat fins a Tarragona'. Nadal ha remarcat que es volia l'arribada del TGV 'quan abans millor, i aquest abans ha arribat tardíssim'.
joaquim nadal conseller Política Territorial i Obres Públiques
Comparteix
   

En una entrevista a RAC1, Nadal ha explicat que el Govern es va assabentar del 20 de febrer com a data d'arribada del TGV 'quan la ministra ho va dir al president de la Generalitat', tot recordant que fins aleshores s'havia especulat amb dies com el 19 o el 21 de febrer. Nadal ha considerat 'positiu' que mentre la ministra va ser a Barcelona ell estigués a Madrid 'negociant aquest escreix d'inversions'. A més, ha celebrat el 'gest de caràcter institucional' de la ministra de voler informar el president abans que ningú.



COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.