UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.114' ) WHERE id_article = 5824 El PSC de Girona creu que davant l'ajustat dels sondeigs la presidència de l'Estat 'pot estar en mans dels gironins' ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 13:23 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El PSC de Girona creu que davant l'ajustat dels sondeigs la presidència de l'Estat 'pot estar en mans dels gironins'

Foment del bipartidisme: "només hi haurà dues opcions per presidir l'Estat"

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

La cap de llista del PSC per Girona, Montse Palma, ha analitzat aquest diumenge des de la Fira de la Ceba i el Calçot de Vila-sacra les diverses enquestes i sondeigs publicats al llarg de la precampanya electoral i ha assenyalat que 'apunten a una situació ajustada, tot i que els socialistes les encapçalem totes'. Davant aquest context, Palma considera que 'Catalunya i, molt especialment Girona, seran clau per decidir si el president és Zapatero o Rajoy'. 'Per això, els socialistes gironins volem llençar un missatge al nostre electorat perquè tingui molt clar que la decisió pot estar a les mans dels propis gironins', ha remarcat la cap de llista al Congrés per Girona. 'I és que un tercer diputat del PSC de Girona podria decantar aquesta majoria necessària per tornar a fer Zapatero president', ha reflexionat Palma.
girona ciutat riu
Comparteix
   

La candidata socialista recorda també que el 9-M 'només' hi haurà dues opcions per presidir l'Estat. 'El que ens juguem és si continuem amb un govern de progrés encapçalat per Zapatero o volem un govern de Rajoy massa esbiaixat cap a l'extrema dreta i que ens faria retrocedir al passat', ha puntualitzat Palma, que ha avançat que la campanya gironina del PSC serà de balanç de la gestió feta. 'Perquè és una evidència que en els últims quatre anys Girona hi ha sortit guanyant molt amb el govern socialista a Madrid', ha manifestat la cap de llista, 'i gràcies a aquest fet s'han desbloquejat temes històricament pendents a la demarcació'.

Segons Palma, el missatge que voldran donar al llarg de la campanya és 'optimista, de futur i amb la convicció que només un govern de Zapatero pot garantir que les coses vagin endavant, els projectes es completin i millori la qualitat de vida de la gent'.



COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.