El nou Barça aprofita la seva gira asiàtica per promocionar Catalunya
El club i l'Agència Catalana de Turisme mantenen el conveni de col·laboració que permetrà publicitar Catalunya a Xina i Corea
L'Agència Catalana de Turisme i el Barça faran publicitat de Catalunya com a destinació turística durant la gira per Àsia de l'equip de futbol. Els jugadors lluiran el logo de la marca Catalunya a la seva samarreta de carrer. A més, es passaran vídeos promocionals abans dels partits amistosos de pretemporada que es jugaran a Corea del Sud i la Xina. També s'aprofitarà la publicitat estàtica per atreure els turistes asiàtics. Uns dies abans dels partits que jugarà a Seul i a Beijing, es faran presentacions pels promotors turístics coreans i xinesos, en què l'Agència Catalana de Turisme passarà vídeos i donarà informació sobre les opcions turístiques de Catalunya.
No és la primera vegada que l'Agència Catalana de Turisme (ACT) i el Barça s'alien per promocionar Catalunya com a destinació turística. Ja abans, en partits amistosos del Club a París, Londres, Milà, Tòquio o Glasgow, es van poder fer presentacions de la marca turística 'Catalunya'.Amb motiu del partit amistós disputat el passat dijous a Oslo, la ACT ja va fer la seva primera acció promocional amb la projecció d'un vídeo sobre Catalunya a les pantalles de l'estadi, instants abans que comencés el partit. En aquesta mateixa línia, abans del partit amistós contra l'equip coreà Combinat K League, que tindrà lloc el proper 4 d'agost a Seúl, l'Agència Catalana de Turisme i el Futbol Club Barcelona faran una presentació de Catalunya com un destí turístic davant dels operadors turístics coreans.
Dos dies després, serà Xina la que rebrà la publicitat de Catalunya en motiu del matx que disputarà l'equip de Guardiola contra el combinat xines Guoan al Niu d'Ocell, seu dels Jocs Olímpic de Pekín l'any 2008.