UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.111' ) WHERE id_article = 6000 Sèrbia congelarà les relacions bilaterals amb qui reconegui Kosovo ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 00:22 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Internacional doble fletxa

Sèrbia congelarà les relacions bilaterals amb qui reconegui Kosovo

L'exemple de Kosovo dóna força als moviments independentistes africans

Comentaris 1  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

Sèrbia continua entestada a no voler acceptar l'autodeterminació del poble kosovar, i el primer ministre serbi, Vojoslav Kostunica, ja ha advertit que l'Estat serbi mantindrà congelades les relacions amb aquells països que hagin reconegut Kosovo. Entre els països que accepten i reconeixen la independència kosovar hi ha la majoria de potències mundials i Estats amb tradició democràtica tret d'Espanya, Rússia i Romania, entre d'altres. A l'Àfrica, el flamant procés d'autodeterminació de Kosovo ha servit per fer revifar els moviments d'alliberació nacional de Somalilàndia (Somàlia), la Cabília (Algèria), el Kidal (Mali) o el Sàhara Occidental.
kosovo
Kosovars lluint la seva bandera

Comparteix
   

Al Sàhara Occidental, la regió africana amb la independència més avançada, l'autodeterminació de Kosovo s'ha rebut amb esperances, i pels sahrauís Kosovo "és l'exemple que podem aconseguir-ho", en paraules del blocaire Salek M. A. Els independentistes del Sàhara Occidental insisteixen en la importància crucial que té la pressió de l'Estat espanyol al Marroc per tal que Rabat cedeixi i els concedeixi la independència, ja reconeguda per la Unió d'Estats africans i recomanada per les Nacions Unides.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#1
27 de febrer de 2008, 09.06 h

Vinga nois DIRECTE.CAT poc costa posar un enllaç al text per facilitar l’accés a +info
http://www.nomat.org/

A+ podeu col·laborar els que volguí el logotip de la MAT
http://www.nomat.org//templates/wm_08/images/logo.gif

A+ a la web el pot posar a les cantonades, com



A+ pots enviar un email a info AT NOMAT.org

Nosaltres intentem col·laborar en tortes les accions independentistes i identitàries,
Com.... participant en fòrum de discussió i difusió de la nostra causa.
http://forums... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

5 10 20 tots
1


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.