
‘El Periódico’ promociona l’emprenedoria dels joves... ensenyant-los a ser Youtubers
La iniciativa del diari, que fa unes setmanes va viure una vaga dels seus treballadors, ha generat algunes crítiques entre les xarxes socials
El diari El Periódico s’ha compromès amb l’emprenedoria juvenil col·laborant amb la Fundació Catalana de l’Esplai per engegar un campus d’estiu per a adolescents de 14 a 17 anys... ensenyant-los a ser Youtubers. El web promocional ven una experiència amb les típiques activitats de colònies, però amb un afegit: “Els joves esdevindran un equip de Youtubers que documentaran gràficament mitjançant fotos i vídeos els treballs que van realitzant”. I afegeix: “Els joves s’hauran de convertir en autèntics reporters del medi ambient per acostar-lo, a través de les xarxes, al públic català”.
"Si el concepte Campus Youtuber ja fa 'grima', imagina't si l'organitza 'El Periódico'"La iniciativa del rotatiu català, que tot just fa unes setmanes va patir una vaga històrica, ha suscitat algunes crítiques a les xarxes socials: “Si el concepte campus youtuber d’estiu ja fa ‘grima’, imagina’t si l’organitza El Periódico”, ha comentat l’usuari @coidetuit. Una opinió que també ha causat estupor en l’usuari @Shht: “OMG [Sigles en anglès per Oh, Déu Meu]! El Periódico i Fundesplai presenten Youtubers Nature Camp. Un campus per a ser Youtuber!”. El preu del Campus per sis nits és de 210 euros.
Notícies relacionades
- El Periódico s'exalta per un possible nom català del nou cotxe Seat 03.06.2017.
- Segons El Periódico, Colau guanyaria, però Bosch es consolida com alternativa 28.05.2017.
- Descobreix la portada de El Periódico d'avui que no ataca el procés 16.05.2017.
- Vaga de treballadors a ‘El Periódico’ amb xoriçada inclosa en honor als amos del Grupo Zeta 15.05.2017.