UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.217.87' ) WHERE id_article = 6208 El sondeig de TV3 dóna a ERC entre 3 i 4 escons i 9 o 11 a CiU ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimarts, 20 d'octubre de 2026 05:05 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El sondeig de TV3 dóna a ERC entre 3 i 4 escons i 9 o 11 a CiU

Guanya el PSOE podria aconseguir majoria absoluta

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

Esquerra baixa de la quarta força electoral a la cinquena. El sondeig de TV3 diu que Esquerra baixaria a 3 o 4 escons. CiU entre 9 i 11. ICV es quedaria entre 2 i 3. Els bascos, el PNB entre 6 i 7. Els canaris, CC amb 2, els gallecs del BNG entre 1 i 2. El ou partit a l'estil C's, UPyD podria aconseguir 1 escó. NABAI podria perdre l'escó que té i EA també es podria queda   sense. La mostra són 200.000 enquestes a peu d'urna.

paperetes votar vot urna eleccions
Comparteix
   

Esquerra baixa de la quarta força electoral a la cinquena. El sondeig de TV3 diu que Esquerra baixaria a 3 o 4 escons. CiU entre 9 i 11. ICV es quedaria entre 2 i 3. Els bascos, el PNB entre 6 i 7. Els canaris, CC amb 2, els gallecs del BNG entre 1 i 2. El ou partit a l'estil C's, UPyD podria aconseguir 1 escó. NABAI podria perdre l'escó que té i EA també es podria queda sense. La mostra són 200.000 enquestes a peu d'urna.

Els socialistes obtindrien entre 172 i 176 escons, enfront els 164 d'ara fa tres anys. El PP practicament repetiria els resultats del 2004 i obtindria entre 148 i 152 escons.



COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.