Catalunya és un problema, en concret una factura de 6.000€ que ha detonat que l'Estat hagi decidit controlar setmanalment els comptes de la Generalitat per seguir rebent el FLA.
El conseller de la Presidència i portaveu del Govern, Jordi Turull, ha denunciat que el Gobierno "està més preocupat per una factura de 6.000 euros que per una de 60.000 milions d’euros que van perdre els bancs”, en clara referència al deute que l'executiu de Rajoy va contraure amb els Bancs quan els va rescatar amb fons públics per evitar la seva caiguda. En aquest sentit, el portaveu ha celebrat que aquest tipus d'accions contra l'autogovern català “no només ens estimula més sinó que cada vegada hi ha més gent que obre els ulls” i avisa: “nosaltres seguirem fent la feina i no ens distrauran les amenaces de l’executiu espanyol”. “Estan intentant apagar foc amb benzina i nosaltres estem intentant fer un tsunami democràtic, el foc sempre el pots parar i l’aigua no".
Turull, que ha afegit que l'Estat pot tenir "moltes armes" jurídiques, com la fiscalia i les clavegueres, per "amenaçar", ha reblat que l’arma més poderosa en democràcia es diu ciutadans i és el que el govern de l’estat no té”. El conseller ha arribat a ironitzar que "ja hem arribat a un moment que un departament de la Generalitat o un servei comprarà un paquet de folis perquè la fotocopiadora va en folis i pensaran que serveixen per fer el recompte de vots”.
La urgència del referèndum
Les accions del Gobierno contra la Generalitat fa que la votació de l'1 d'octubre sigui "més urgent que mai". En aquest sentit, Turull ha fet una crida a la tranquil·litat, “tothom tranquil perquè l’1-O hi haurà referèndum, estarà organitzat i convocat per la Generalitat de Catalunya” , i afegir que “nosaltres tenim molt clar l’encàrrec que tenim, els terminis que tenim i per tant nosaltres estem treballant, estem fent la feina i ja està”.
#15 Chavalín, tu, que parece ser te hacias llamar Aragoneses, tienes clavados en la mente unos recuerdos abominables de tu infancia, cuando a tu mamá la fornicaban unos clientes FALANGISTAS , es decir, NAZIS, que la maltrataban y alguno de los cuales te hizo cosas vergonzosas que, sin embargo, a ti te gustaron mucho (i así has acabado de viciado)
Por eso sigues viendo NAZIS en todos los demòcratas que no aceptan tu FRANQUISMO MILITANTE que te hace perder horas y mas horas exhibiendo tu pa... Llegir més
RESULTA EVIDENTE QUE EJPANYA DEBE OTRO FAVOR A LOS MERCADOS FINANCIEROS MUNDIALES YA QUE A PESAR DEL PRUSES, LA PRIMA DE RIESGO ESPAÑOLA ESTA EN MINIMOS
Ens diu el titular....Les prioritats obsessives de l'Estat: perdona 60.000 milions als bancs i ofega la Generalitat per una factura de 6.000€
El Govern denuncia les incoherències en les prioritats del Gobierno
Doncs Senyors de Govern, ja teniu una bona referència. S'ha d'inflar més. Qüestió de zeros.
PPobreta, quins RIDÍCULS GROTESCOS que t'agrada fer, oi PPalurda franquista i masoca Alberto "Caguetesneses" ??
PPalurda PPaPPanates franquista, no siguis TAN i TAN PPalurda, recony. Tu quan hauràs de saltar i ballar de content com una col.legiala a la que han regalat el seu primer tampax, serà quan, un any després de la independització de Catalunya, les CONSTANTS econòmiques esPPanyueles segueixin mitjanament acceptables (cosa que NO passarà, PPalurda, ESTIGUES-EN SEGURA !! ... Llegir més
RESULTA EVIDENTE QUE EJPANYA DEBE OTRO FAVOR A LOS MERCADOS FINANCIEROS MUNDIALES YA QUE A PESAR DEL PRUSES, LA PRIMA DE RIESGO ESPAÑOLA ESTA EN MINIMOS
CONVOCAR EL REFERÈNDUM NO SOLAMENT NO ESTÀ PROHIBIT PER LA LLEI, SINÓ QUE ÉS UNA OBLIGACIÓ DE L'ESTAT ESPANYOL. PROU MENTIDES!
ARA, A MÉS, HI REGIRÀ UNA LLEI "AD HOC". L'ESTAT ESPANYOL NO POT INCOMPLIR LA LLEI D'AVANS I LA D'ARA.
El dret a la lliure determinació, és de ius cogens, és a dir, és a dir, està recollit al nivell més alt de les lleis internacionals que han de ser obeïdes sempre.
Aquest dret està ben ancorat a la Carta de les Nacions Unides i en l’article 1 del P... Llegir més
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ...
Llegir-ne més
Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà
digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que
el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.