![doble fletxa](/img/icones/fletxa_blava.png)
![doble fletxa](/img/icones/fletxa_blava.png)
#1 No insutlis a ta mare que et porta a els burdells desde que eres petit
FRANCISCO ELIAS DE TEJADA 1917-1978, CATEDRÀTIC A 5 UNIVERSITATS,: VA ESCRIURE: "CASTILLA HIZO ESPAÑA CON LA ESPADA Y LAS BOMBAS",CATALUNYA, AVANÇADA EN LLEIS EL POBLE TENIR PODER PARITARI AMB EL REI, I D'ALTRES PROGRESSOS SOCIALS ESTABLERTS, EN TOTS ELS CAMPS. JUAN CARLOS CABRERA LINGÜISTA A MADRID, EL LLIBRE: "EL NACIONALISMO LINGÜÍSTICO UNA IDEOLOGIA DESTRUCTIVA", CRÍTIC QE QUE L'ABSOLUTISME PERPETU ESPANYOL, USES EL CASTELLÀ COM A ARMA. RAMON COTARELO, ESCRIPTOR, PERIODISTES DE PÚB... Llegir més
#1
RATA FRANQUISTA
EL FART DE RIURE QUE EM FOTARE EL 2-OCT
SERA MASSA !!!!!!
.
#1
PUIGDEMONT ETS UN CRAC
EM TREC EL BARRET, DEVANT TEU
.
Aquests Madrileños por el Derecho a Decidir són una minoria democràtica europeista, en mig del mar del feixisme corrupte espaÑol. Una rara avis que vol el progrés dels pobles, i en contra dels retrògrades centralistes.
És molt d´agrair la seva comprensió i recolzament, sincers i valents com pocs.
Al final, la democràcia els hi petarà a la cara a la dictadura absolutista dels espanyols!
PS: Sort que només falten 28 dies pel Referèndum i la restauració de l'estat català serà un fet i ens podrem treure de sobre aquesta colla de bords d’un p.. vegada!
||*||
Gràcies pel suport i bon coratge amb els polítics espanyols pels anys vinent !
puigtonton
Després de més d'onze anys d'incansable feina al directe!cat, en aquell llunyà abril de 2007, amb quasi 100.000 entrades registrades i milions de pàgines vistes, ha arribat l'hora de fer un pas ferm i endavant que converteixi ... Llegir-ne més
|
Joan Lladonet De traïdors n’hi ha pertot. No tan sols a Espanya, a Veneçuela o als EUA, sinó també a Catalunya |