UPDATE articles SET lectures = lectures + 1, ip_lectura = inet_aton( '216.73.216.32' ) WHERE id_article = 6359 S'eleven a tres les víctimes mortals en l'explosió de gas de la rambla Prim de Barcelona ! directe!cat

directe ! a La República. N. 4126. Dimecres, 21 d'octubre de 2026 16:30 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

S'eleven a tres les víctimes mortals en l'explosió de gas de la rambla Prim de Barcelona

També hi ha hagut una explosió a Valls

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

S'eleven a tres les víctimes mortals, entre elles un home, en l'explosió de gas de la rambla Prim de Barcelona, segons informen els Bombers de la ciutat. L'explosió s'ha produït en un bloc de pisos situat a la rambla Prim cantonada amb el carrer Andrade, a prop de la Gran Via. Sembla que l'explosió hauria estat causada per una bombona de gas a la segona planta, segons apunten els Bombers. A més de les tres víctimes mortals, el sinistre ha fet set ferits de diversa consideració. Un dels ferits, una dona, ha patit cremades de segon grau a les mans. El sinistre ha obligat a desallotjar 37 veïns i ha causat nombrosos danys materials. Si fa no fa a la mateixa hora s'ha produït una explosió similar a Valls, aquest cop sense víctimes mortals.
explosió gas bcn barcelona
Comparteix
   

Segons alguns testimonis hi hauria algun veí que hauria intentat sortit del pis afectat saltant per la finestra.

Explosió a Valls

Per altra banda, una explosió de gas butà, que podria haver estat provocada, en un pis d'un edifici de set plantes a tocar de la plaça del Pati de Valls, ha causat aquest dilluns a quarts de nou del matí una ferida greu per inhalació de fum, que seria la responsable dels fets, segons fonts policials. Els bombers han trobat la dona inconscient dins del pis, que ha hagut de ser reanimada pels serveis mèdics i traslladada a l'Hospital Joan XXIII de Tarragona. Una dotació de bombers es troba remullant la zona i revisant l'afectació al pis i als habitatges contigus.

Els fets han ocorregut al 4t 1a del carrer Jaume Mercadé número 2, on hi conviuen un home gran acompanyat de la seva cuidadora, una dona de nacionalitat sud-americana de mitjana edat que patiria problemes psicològics, segons fonts policials, per la qual cosa se sospita que hauria estat un intent de suïcidi.



COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat





logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.