
La CUP denuncia un "cop d'estat" amb les detencions de càrrecs del Govern
Animen a fer "resistència pacífica" davant les conselleries
La CUP considera que les accions de la Guàrdia Civil, els registres de diferents departaments i les detencions de càrrecs del Govern suposen “un cop d’estat”.
La diputada al Parlament i regidora de l’Ajuntament de Barcelona, Eulàlia Reguant, ha piulat a Twitter que l’operació és una “suspensió de l'autonomia per la porta de darrera”. “Els que parlen de cop d'Estat, fan un cop d'Estat”, ha dit.Avui al carrer defensant els nostres drets davant dels poders d'un estat q vulnera drets fonamentals. Totes concentracions #SensePor https://t.co/brw9LRPX3e
— Eulàlia Reguant Cura (@aramateix) 20 de septiembre de 2017
La presidenta del seu grup parlamentari, Mireia Boya, crida a “no mirar-s’ho des de lluny” i “sortit al carrer davant les conselleries” amb “resistència pacífica”. “Això és un cop d'estat”, ha afegit.
Concentració Via Laietana 14 @exteriorscat. La gent de @indepesCCOO demanant drets socials i nacionals i #votarem pic.twitter.com/LAKjBXfC67
— Mireia Boya Busquet (@yeyaboya) 20 de septiembre de 2017
En el mateix sentit s’ha expressat a les xarxes també el portaveu del secretariat de la CUP, Quim Arrufat, que ha piulat que “Això és un cop d’estat”.