
Els còmplices de l’ #EstatdExcepció (4) Gay de Montellà assegura que el control de les finances catalanes "era necessari"
Foment del Treball Nacional , organització principal dels empresaris de l’IBEX es posa als costat dels responsables de la repressió contra Catalunya
Montellà, ha afirmat que "segurament" el control de les despeses del Govern "era necessari" en la mesura que el govern espanyol passa a controlar que no hi hagi recursos que no respectin la legalitat. Unes declaracions que el deixen al marge de la legalitat catalana.
Montellà podia callar, però ha preferit posar-se al costat dels repressorsEn una entrevista de Cope Catalunya, Gay de Montellà afirma que fins i tot han assessorat Montoro en la seva ordre d’intervenir les finances catalanes i ha apuntat que coneix bé al ministre d'Hisenda, Cristóbal Montoro, del que ha dit que "té ofici i tècnica de sobres".
Gay de Montellà ha posat Foment del Treball fora de la legalitat catalana i als costat dels repressors
Notícies relacionades
- Els còmplices de l’ #EstatdExcepció (1) Iceta veu "legítim" impedir l'1-O 23.09.2017.
- Els còmplices de l’ #EstatdExcepció (2) Albiol sobre la intervenció dels Mossos: "És una mesura d'agrair” 23.09.2017.
- Els còmplices de l’ #EstatdExcepció (3) Arrimadas: "Puigdemont és el més cupaire de Catalunya" 23.09.2017.