Gironella i Sant Julià de Vilatorta retiren de cop 650.000 euros del Banc Sabadell
Els alcaldes asseguren que ho repetiran si hi ha altres bancs que fan el mateix
Primer ha estat l'Ajuntament de Gironella (Berguedà), que ha retirat 300.000 euros del Banc Sabadell cap a una altra entitat bancària, segons avançava 'Nació Digital' aquest dijous i ha confirmat l'ACN.
Comparteix
TweetEtiquetes
Avui hem reintegrat 300.000€ municipals de @BancSabadell i seguirem la mateixa política si algú més decideix fer el mateix #Gironella https://t.co/S8lGwrZIfr
— David Font - 1OCT (@david_font) October 5, 2017
L'Ajuntament de Sant Julià de Vilatorta (Osona) també s'hi ha sumat i ha retirat 350.000 euros provinents dels estalvis municipals del compte que l'ens té al Banc Sabadell i els han dipositat en una altra entitat bancària, segons l'ACN.
La decisió s'ha pres "com a mesura de protesta" després que el consell d'administració del Banc Sabadell hagi decidit traslladar la seu social a Alacant, "per protegir els interessos de clients, accionistes i empleats" en cas d'una declaració d'independència de Catalunya.
Notícies relacionades
- Forn: "Qui hauria d'anar a declarar? Qui ha fet la feina amb zero ferits o qui l'ha fet amb 900?" 06.10.2017.
- The Economist a Rajoy: "Per evitar una calamitat, pregunta als catalans què volen" 06.10.2017.
- Unes 50.000 persones signen un manifest per la declaració d'independència 06.10.2017.
- La Declaració d'Independència, la carta més forta per aconseguir la mediació 06.10.2017.
- Un famós youtuber, en una baralla per defensar el dret a vot dels catalans 05.10.2017.
- CSQP demana que Puigdemont comparegui dilluns al Parlament per esquivar el TC 05.10.2017.
- Ridícul constitucional: El TC suspèn un ple que no existeix 05.10.2017.
- L'ANC crida a buidar els carrers de Barcelona davant la manifestació espanyolista de diumenge 05.10.2017.